Gerdab.IR | گرداب

عرضه نرم‌افزار نظارت والدين بر مصرف اينترنت

تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۸۹

جديدترين و آخرين نسخه نرم‌افزار "نظارت والدين بر مصرف اينترنت" با رفع كليه اشكالات، به صورت رايگان در وب‌گاه دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني با آدرس www.scict.ir عرضه شد.

گرداب- جديدترين و آخرين نسخه نرم‌افزار "نظارت والدين بر مصرف اينترنت" با رفع كليه اشكالات، به صورت رايگان در وب‌گاه دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني با آدرس www.scict.ir عرضه شد.

علي كاظمي ناظر پروژه‌ نرم‌افزار "نظارت والدين بر مصرف اينترنت" در اين باره گفت: «نسخه گذشته اين نرم‌افزار در مواجه با برخي فيلترشكن‌ها، به درستي عمل نمي‌كرد كه اين مورد اكنون اصلاح شده است. همچنين عدم سازگاري با برخي آنتي‌ويرس‌ها نيز توسط كاربران گزارش داده شده بود كه اكنون اين سازگاري بهبود پيدا كرده است.»

وي ادامه داد: «عمده‌ترين اشكال كاربران در نسخ اول و دوم، عدم سازگاري با زبان فارسي و بالطبع كندي سيستم بود كه در نسخه جديد اين موارد لحاظ شده است.»

 به گفته وي پايگاه‌هاي موجود در اين نرم‌افزار كه در حوزه‌هاي مختلف دسته‌بندي شده در نسخه جديد به روز شده است. علاوه بر اين، اشكالي در هنگام خروج از نرم‌افزار و بسته نشدن كامل آن نيز وجود داشت كه رفع شده است. گفتني است شوراي عالي اطلاع رساني در ابتدا نسخه نخست اين نرم افزار را با نام "فيلترينگ خانگي" در دسترسي عموم قرار داده بود.

منبع: آي‌تي‌ايران