Gerdab.IR | گرداب

تمدید حجم اینترنت با درخواست مشترک

تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی شفاف از سوی مخابرات به مشترکان ADSL، اعلام کرد: تمدید حجم اینترنت مشترکان پس پرداخت تنها با درخواست مشترک امکانپذیر است.

به گزارش گرداب، حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: تمدید حجم سرویس اینترنت پرسرعت ثابت (ADSL) برای مشترکان پس پرداخت (post paid) شرکت مخابرات ایران که هزینه ترافیک اینترنت خود را در پایان دوره ماهانه و از طریق قبض تلفن ثابت پرداخت می‌کنند، فقط با درخواست مشترک امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه درخواست مشترک باید به صورت کتبی با مراجعه به مرکز مخابراتی و یا بصورت الکترونیکی و از طریق پنل کاربری مشترک انجام شود، گفت: شرکتهای مخابرات استانی باید در مورد تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتریان بطور شفاف اطلاع‌رسانی کنند و بدون درخواست و اطلاع مشترکان حق هرگونه تمدید حجم سرویس برای آنان را ندارند.

فلاح جوشقانی افزود: دریافت‌کنندگان این نوع سرویس ضمن کنترل مبالغ درج شده در قبض خود، درصورت مشاهده هرگونه اختلاف ریالی می‌توانند از طریق سامانه پیگیری شکایات (www.۱۹۵.ir) و یا تماس با شماره ۱۹۵، شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.