Gerdab.IR | گرداب

سرورهای پوکمن گو در تسخیر هکرها!

تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۵

یک گروه هکری مسئولیت از کار انداختن سرورهای بازی پوکمن گو از طریق حملات DDOS را بر عهده گرفت.

به گزارش گرداب به نقل از ایندیپندنت، این مجموعه که PoodleCorp نام دارند با ارسال پیامی در شبکه اجتماعی توییتر تاکید کردند که سرورهای بازی پرطرفدار یاد شده را هک کرده اند.

آنها این فعالیت های هکری را آزمایشی دانسته و می گویند به زودی حملات پردامنه تری را سازمان دهی خواهند کرد. هکرهای PoodleCorp پیش از این به برخی حساب های کاربری پرطرفدار در یوتیوب هم حمله کرده اند.

در جریان حملات موسوم به DDOS ترافیک زیادی بر روی سرورهای یک شرکت ایجاد می شود تا کاربران نتوانند به علت کثرت مراجعات به آنها دسترسی پیدا کنند.

این ترافیک در روز گذشته باعث شد تعداد زیادی از کاربران بازی پوکمن گو در آمریکا و اروپا نتوانند بازی یاد شده را اجرا کنند یا شاهد قفل شدن بازی باشند.

سرورهای بازی پوکمن گو در اوایل ماه جولای و بعد از راه اندازی اولیه هم از دسترس خارج شد؛ البته علت این امر استقبال زیاد از بازی یاد شده بود و نه حملات هکری.

البته بازی پوکمن گو در هفته های اخیر حاشیه های زیادی به وجود آورده است. از جمله این حاشیه ها برخورد خودروی یک مرد با درخت در نیویورک بود. وقتی پلیس از این فرد سوال کرد چرا اتومبیلیش را به درخت کوبیده وی پاسخ داد بازی پوکم گو حواسش را پرت کرده بود. روز پنج شنبه هفته قبل هم دو مرد در سن دیه گو آمریکا پس از بالا رفتن از یک صخره برای تعقیب شخصیت های این بازی به شدت آسیب دیدند.