Gerdab.IR | گرداب

دام سرويس‌هاي جاسوسي براي گردشگران ايراني

تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۸۹

در اين سفرها كه بيشتر در قالب تورهاي مسافرتي دبي صورت مي‌گيرد، اطلاعات مختلفي به صورت شفاهي و كتبي از مسافران گرفته مي‌شود و بر همين اساس افراد شناسايي و جذب سرويس‌هاي امنيتي در دبي مي‌شوند.

به‌ گزارش گرداب به نقل از آتي نيوز،‌ اخیرا سرويسهاي امنيتي امريكا با جذب گردشگران ايراني در دبي و ارائه تسهيلات ويژه به آنان اقدام به تخليه اطلاعاتي اين مسافران مي‌كنند.

بحران اقتصادي ايجاد شده به ويژه در كشورهاي حاشيه خليج فارس و كاهش هزينه‌ سفر به اين كشورها، موجب شده رغبت ايرانيان براي سفر به این نقاط افزایش یابد.

سفر به امارات يكي از تفريحات ايرانيان است كه در سال‌هاي اخير نيز به دليل اجراي برخي از برنامه‌ها در اين اميرنشين رونق زيادي گرفته است.

در اين سفرها كه بيشتر در قالب تورهاي مسافرتي دبي صورت مي‌گيرد، به صورت شفاهي و كتبي اطلاعات مختلفي از افراد گرفته مي‌شود و بر همين اساس برخي از مسافران شناسايي و در مراحل بعد جذب سرويس‌هاي امنيتي در دبي مي‌شوند.

سفر به نقاط مختلف از جمله امريكا آن هم به صورت رايگان دستخوش سرويس‌هاي جاسوسي به اين مسافران است كه اطلاعات مختلفي را در اختيار منابع جاسوسي قرار مي‌دهند.

گفتني است تاكنون تعدادی با عناوین مختلف به فراخور اطلاعات ارائه شده جذب سرويس‌هاي امنيتي امريكا شده اند.