Gerdab.IR | گرداب

سخنگوی وزارت کشور مطرح کرد:

احتمال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 96 به صورت الکترونیکی

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵

سامانی گفت: درباره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز مذاکرات‌مان پیرامون برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیک ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم نظر شورای نگهبان را دراین باره تامین کنیم.

به گزارش گرداب سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اعلام این خبر که اولین ستاد انتخاباتی کشور با حضور اعضا و رحمانی فضلی امروز برگزار می‌شود اظهارکرد: وزارت کشور از مرداد ماه امسال مقدمات لازم را برای برگزاری یک انتخابات قانونمند و سالم فراهم کرده است.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم از سوی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در سال 96 پیش‌بینی شده است.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: به لحاظ پشتیبانی نیز و امکانات نیز وزارت کشور تمامی امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات در سال آینده مهیا کرده است.

سامانی تاکیدکرد: آموزش‌های لازم برای مجریان انتخابات نیز طبق یک برنامه زمانبندی در حال اجرا است تا در زمان تعیین شده صورت گیرد.

وی درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی تصریح کرد: مذاکرات لازم با هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی صورت گرفته است و امیدواریم این موضوع را در انتخابات شوراها در سال آینده عملیاتی کنیم.

سخنگوی وزارت کشور درباره برگزاری ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی گفت: درباره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز مذاکرات‌مان پیرامون برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیک ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم نظر شورای نگهبان را دراین باره تامین کنیم.