سخنگوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی با بیان اینکه باید در پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده روش لغو و هزینه اعلام شود، گفت: سامانه ۱۹۵ در راستای رسیدگی به شکایات مشترکان راه‌اندازی شده است.
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۲۴۱۳۰
به گزارش گرداب، اسدی سخنگوی سازمان تنطیم مقررات رادیویی در برنامه روی خط شبکه خبر در رابطه با لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده، اظهار کرد: در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باید شرایط لغو عضویت و مبلغ دریافتی از مشترکان اعلام شود که در غیراینصورت مصداق خلاف بوده است. 
 
وی بیان کرد: برای ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکان سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۹۵ راه‌اندازی شده که در صورت اعلام لغو از سوی مشتری و دریافت دوباره پیامک ارزش افزوده و تبلیغاتی می‌توان مراتب را در این سامانه اعلام کرد. 
 
اسدی تاکید کرد: در صورتی که مبلغی بدون اطلاع مشترکین یه حساب آن‌ها منظور شده، افراد می‌توانند موضوع را در سامانه به ثبت برسانند تا به این موضوع رسیدگی شود.

منبع: العالم
نظر شما :
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد