سردار حسین اشتری؛

کشف ۸۵ درصد از جرائم فضای مجازی

کشف ۸۵ درصد از جرائم فضای مجازی
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

فرمانده نیروی انتظامی کشور در سفر به همدان گفت: نیروی انتظامی اشرافیت خوبی در فضای مجازی دارد و تا کنون بیش از ۸۵ درصد از جرائم فضای مجازی را کشف کره است.

به گزارش گرداب، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: بازدید از یگان‌های مستقر در استان و بررسی چگونگی انجام برنامه‌های ابلاغی و دیدار با همکاران از اهداف سفربه استان همدان است.
 
وی با اشاره به اینکه کشف مواد مخدر نسبت به 10 ماه سال  گذشته 15 درصد افزایش داشته است، افزود: در موضوع برخورد جرائم جنایی و کشف سرقت  ها اقدامات خوبی انجام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در احساس امنیت  با توجه به افکار سنجی در بین مردم از رتبه خوبی در استان برخورداریم، اظهار داشت: باید از عموم مردم و مسئولان استان به خاطر برقراری چنین امنیتی تشکر ویزه کرد.
 
فرمانده ناجا  در ادامه با بیان اینکه پلیس فتا اشرافیت خوبی در فضای مجازی و جرائم فضای مجازی دارد، گفت: بیش از 85 درصد جرائم در فضای مجازی  کشف و برخورد قانونی شده است.
 
اشتری  همچنین در مورد برخورد با جرائم اخلاقی و اجتماعی افزود: کسانی که رعایت شئونات اسلامی را نمی کنند ، ماموران انتظامی برخورد جدی با آنها دارند تا موازین اسلامی و شئونات دینی در جامعه رعایت شود.
 
وی خاطر نشان کرد: از عموم مردم خواستاریم در صورت برخورد با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند با 110 تماس بگیرند.
 
وی در ادامه به بحث امنیت انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: امسال نیز چون سنوات گذشته نیروی انتظامی آمادگی کامل جهت برقراری امنیت انتخابات را برعهده دارد تا انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

منبع: شبستان