Gerdab.IR | گرداب

حکومت گوگل بر بازار ويدئوي آنلاين

تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۸۹

گوگل با 1.9 ميليارد ويدئوي مشاهده شده و متوسط زمان سپري شده 4.3 ساعت به ازاي هر بيننده، بالاترين شمار مشاهده را داشته است.

گرداب- گوگل در آمارهاي مشاهده ويدئوي آنلاين در ماه سپتامبر در صدر قرار گرفت در حالي كه مايكروسافت با سه پله صعود در رتبه چهارم قرار گرفت.

بر اساس گزارش كام اسكار، گوگل با 1.9 ميليارد ويدئوي مشاهده شده و متوسط زمان سپري شده 4.3 ساعت به ازاي هر بيننده، بالاترين شمار مشاهده را داشته است.

اين شركت براي تقويت درآمدزايي از سايت ويدئويي يوتيوب كه چند سال قبل به مبلغ 1.65 ميليارد دلار خريداري كرده بود، تحت فشار قرار داشته است.

ياهو با فاصله بسياري پس از گوگل و با 54.4 ميليون بيننده در رتبه دوم و فيس بوك كه 52.2 ميليون بيننده داشت در رتبه سوم قرار گرفت و مايكروسافت نيز با 45.5 ميليون بيننده، چهارم شد.

بر اساس آمار كام اسكار، كاربران آمريكايي بيش از 4.3 ميليارد تبليغ را به همراه ويدئوها مشاهده كردند و سايت ويدئويي هولو بالاترين شمار ويدئوهاي تبليغي را با 794 ميليون داشت.
اين سايت حاصل سرمايه گذاري مشترك ان‌بي‌سي يونيورسال، والت ديسني و نيوزكورپ است.

در مجموع 84 درصد از مخاطبان اينترنت آمريكايي ويديوهاي آنلاين را در طول ماه سپتامبر مشاهده كردند و مدت ويدئوهاي آنلاين به طور متوسط 4.9 دقيقه بود، در حالي كه ويدئوهاي تبليغي 12 درصد از كل ويدئوهاي مشاهده شده را تشكيل دادند.

منبع: ایسنا