واکنش سرلشکر جعفری به سخنان ترامپ

زمان آن رسیده که محاسبات غلط آمریکا را تصحیح کنیم

زمان آن رسیده که محاسبات غلط آمریکا را تصحیح کنیم
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اتهام زنی ترامپ به ایران، زیبنده آمریکا و دولت فاسد و قلدر آن است، تأکید کرد: زمان آن رسیده‌است که محاسبات غلط آمریکا را تصحیح کنیم.

به گزارش گرداب، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان سخیف و اتهام زنی های وقاحت بار «دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا علیه ایران در سازمان ملل متحد با بیان اینکه در حرف های ترامپ چیز جدیدی وجود نداشت گفت: آنچه تازگی داشت اینکه آمریکا چهره واقعی خود را برای جهانیان آشکار  ساخته و امروز دنیا همان تصویری از آمریکا مشاهده می کند که ایران سالهاست در تلاش است آن را آشکار سازد و در واقع این تهمت ها به ایران، زیبنده آمریکا و دولت فاسد و قلدر آن است.

فرمانده کل سپاه افزود: با شکست های پی در پی و خرد کننده ای که آمریکایی ها بویژه در منطقه از ایران دریافت کرده اند طبیعی است که سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از ترامپ بابت برداشتن نقاب از چهره واقعی آمریکا تشکر کرد، گفت: سخنان رئیس جمهور آمریکا نباید بی جواب بماند و امیدواریم رئیس جمهور محترم در نطق خود پاسخ قاطع، انقلابی و روشنگر چنانکه در شأن ملت ایران است به وی بدهد.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: موضع‌گیری قاطع در مقابل ترامپ تازه آغاز راه است و آنچه اهمیت راهبردی دارد این است که آمریکا پاسخ های دردناک تر را در عمل و در رفتار و تصمیماتی که ایران ظرف ماه‌های آینده خواهد گرفت، مشاهده کند.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه زمان آن رسیده است که محاسبات غلط آمریکا را تصحیح کنیم ،گفت: اکنون که ماهیت آمریکا کاملا روشن شده، دولت باید از همه گزینه های خود برای دفاع از منافع ملت ایران استفاده کند.