راه اندازی نسخه موبایلی دولت همراه

راه اندازی نسخه موبایلی دولت همراه
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶

رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: مردم می‌توانند با استفاده از تلفن همراه از سرویس‌های دولت که به تدریج آماده می‌شود به راحتی استفاده کنند.

به گزارش گرداب، نصرالله جهانگرد شامگاه سه شنبه در هفتمین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان گلستان، اظهار کرد: زیرساخت شبکه‌ای و مبادله‌ای دولت الکترونیک در کشور آماده شده و در ایتان‌ها هم با فاصله اتفاق می‌افتد.

وی افزود: ظرفیت بسیار خوبی در استان‌ها فراهم شده و بسیاری از پروژه‌ها را می‌توان در استان به صورت پایلوت اجرا کرد زیرا با مدیریت متمرکز زودتر به نتیجه خواهیم رسید.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: استان گلستان آورده خوبی در زیرساخت داده‌ای دارد و سوئیچ دیتای استانی را در اولویت خواهیم گذاست تا مرحله بعدی را اعلام کنیم.

جهانگرد تصریح کرد: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مرکز توانمندی در گلستان در نظر گرفته‌ایم و ظرفیت سازی‌های داخل استان هم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بدون نظام پرداخت الکترونیکی نمی‌توان به شفاف سازی رسید و در اندازه‌های ملی شتاب بیستری به این کار خواهیم داد و امیدواریم در استان‌ها هم این اتفاق رخ دهد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مدیران اجرایی باید در مقابل گره‌ها به دنبال راهکار باشند، گفت: ما برای حفظ امنیت ملی خود، مسائل مالی، احراز هویت و اطلاعات مکان محور را نباید در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم.

وی تصریح کرد: دولت و مجلس ۶ هزار میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در شهرها و روستای زیر ۱۰ هزار نفر در نظر گرفته و استات‌ها برای جذب آن تلاش کنند.