Gerdab.IR | گرداب

مادر آمریکایی اعتراف کرد:

فیس بوک قاتل کودک سه ماهه!

تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۸۹

یک زن آمریکایی که تازه مادر شده در ژانویه گذشته به اتهام قتل کودکش گناهکار شناخته شد. دادگاه فدرال آمریکا حکم زندان ابد را برای وی صادر کرده که قرار است در ماه دسامبر آتی تایید شود.

یک زن آمریکایی در ایالت فلوریدای آمریکا اعتراف کرد، زمانی که در حال بازی در فیس بوک بودم از گریه‌های پسرم کلافه شدم و وی را به شدت تکان دادم که این مسئله باعث مرگ وی شد.

به گزارش گرداب به نقل از روزنامه فلوریدا تایمز یونیون، "الکساندرا توبیاس" 22 ساله که تازه مادر شده در ژانویه گذشته به اتهام قتل کودکش گناهکار شناخته شد. دادگاه فدرال آمریکا حکم زندان ابد را برای وی صادر کرده که قرار است در ماه دسامبر آتی تایید شود.


توبیاس تاکید می‌کند: «پس از اینکه یک بار به شدت فرزندم را تکان دادم یک نخ سیگار کشیدم و دوباره او را تکان دادم که فکر می‌کنم سر پسرم در آن لحظات به جایی برخورد کرد.» در نهایت این کودک در پی همین تکانهای شدید جان خود را از دست می‌دهد.

بنا بر این گزارش، بازی‌های شرکت زینگا (ZYNGA) که فارم ویل یکی از آنهاست ماهانه 230 میلیون کاربر از سوی فیس بوک دارد. این شرکت بازی‌های رایانه‌ای توسعه بخش بازی‌های فیس بوک را در اختیار دارد که شامل بازی‌های فارم ویل، مافیا، تریگر و چند بازی دیگر می‌شود.

منبع: مهر