ارائه برنامه‌های جدید آموزشی سایبری توسط ERMProtect

ارائه برنامه‌های جدید آموزشی سایبری توسط ERMProtect
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

ERMProtect یک لیست جدید از فیلم‌های متحرک، بازی‌های دیجیتال، واژه‌نامه‌های اینترنتی، تست‌های فیشینگ و آزمون‌ها را ارائه می‌دهد که به کارکنان اجازه می‌دهد تا تاکتیک‌هایی را که هکرها به دنبال آن هستند شناسایی کنند.

به گزارش گرداب، بازی‌های آموزشی برای نشان دادن کارکنان به نحوه کار با امنیت در اینترنت و به حداقل رساندن خطر ابتلا به نقض سازمانی داده شد.

رئیس ERMProtect  سیلکا گونزالز، گفت: "این بازی‌ها یک راهکار دیگر برای آموزش کارکنان به منظور محافظت از اطلاعات حساس سازمان و مطابق با قوانین و استانداردهای داده‌ها ارائه می‌دهند. "هدف این است که به شرکت‌ها کمک کنیم تا آسیب‌پذیری‌های انسانی را که امنیت اطلاعات را تحت تاثیر قرار می‌دهند، شناسایی کنند."

" Spot Phish"، ایمیل‌های کارمندان، تبلیغات آنلاین، پیوندها و دیگر محتوای اینترنت را نشان می‌دهد. کارکنان باید تصمیم بگیرند که این تبلیغات واقعی هستند یا جعلی . آن‌ها بازخورد دقیق‌تری در مورد این که چرا پاسخ آن‌ها درست یا غلط است، دریافت می‌کنند. این بازی‌ها به کارکنان آموزش می‌دهند که ایمیل‌های رسمی دولتی، درخواست آگهی بدخواهانه، ایمیل‌های تجاری، و ده‌ها حقه دیگر که هر روز در آن‌ها هدف قرار می‌گیرند را تشخیص دهند.

" Count Phish " مطالب مشابهی را نشان می‌دهد، هر یک با چندین مورد (تا ۱۰) فیشینگ در هر کدام از آن‌ها پنهان است. کارکنان برای تشخیص درست شمار حملات فیشینگ به چالش کشیده می‌شوند. این چالش‌ها به کارمندان روش‌های زیادی را آموزش می‌دهند که دارایی‌های اطلاعات را می‌توان به خطر انداخت.

محتویات به صورت رایگان از وب سایت ERMProtect و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در دسترس هستند. برنامه‌های آموزشی ممکن است آگاهی را در میان کارکنان ایجاد کند.

گنزالز گفت: "بعضی از این سازمان‌ها دارای دفاعی پیشرفته‌تر فنی در جهان بودند، اما با ارائه آموزش آگاهی امنیتی، آن‌ها توانستند به عامل انسانی در امنیت سایبری توجه کنند.

این پلت‌فرم دارای بیش از ۱۰۰ ماژول است و همه آموزش‌ها توسط متخصصان امنیتی نوشته شده‌اند. دوره‌های زبان انگلیسی و اسپانیایی در دسترس هستند.