Gerdab.IR | گرداب

افشای اطلاعات شخصی ۲۰۰۰ خبرنگار در آمریکا

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

یک نقص امنیتی موجب شد تا اطلاعات شخصی حدود ۲۰۰۰ خبرنگار حاضر در نمایشگاه بازی های رایانه ای و ویدئویی «ای ۳» در آمریکا افشا شود.

به گزارش گرداب به نقل از سی نت، مشکل امنیتی در وب سایت انجمن نرم افزارهای تفریحی آمریکا که برگزارکننده نمایشگاه ای ۳ است، موجب شد تا اطلاعات تماس خبرنگاران پوشش دهنده رویدادهای نمایشگاه مذکور افشا شده و در دسترس هکرها قرار بگیرد.

افشای اطلاعات شخصی ۲۰۰۰ خبرنگار در آمریکا

این نمایشگاه بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه بازی های ویدئویی است و علاوه بر نشریات و سایت های اینترنتی، وب سایت های محبوبی مانند یوتیوب، توئیچ و غیره رویدادهای آن را به طور زنده پوشش دادند.

انجمن نرم افزارهای تفریحی آمریکا روز گذشته با ارسال ایمیل هایی برای خبرنگاران ثبت نام کننده برای پوشش نمایشگاه ای ۳ موضوع را به طور رسمی به اطلاع آنها رسانده و تصریح کرده در طول بیش از ۲۰ سالی که از برگزاری نمایشگاه ای ۳ می گذرد، این اولین بار است که چنین اتفاقی می افتد.

این مشکل قبلا توسط یکی از کاربران یوتیوب به نام سوفیا نارویتز به اطلاع انجمن مذکور رسیده بود، اما اقدامی برای رفع آن به عمل نیامده بود. هویت هکر یا هکرهای عامل این سواستفاده هنوز مشخص نشده است.