Gerdab.IR | گرداب

تولید کد‌های تقلبی بازی Call of Duty: Warzone توسط هکر‌ها

تولید کد‌های تقلبی بازی Call of Duty: Warzone توسط هکر‌ها
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰

بعضی از هکرها، کد تقلب‌های بازیِ Call of Duty: Warzone را دستکاری کرده اند که این کد تقلب‌ها نه تنها کیفیت بازی شما را بالا نمی‌برند، بلکه بدافزار‌های زیادی را روی سیستم شما نصب می‌کنند.

به گزارش گرداب، گزارشی که اخیراً از طرف ناشر بازی، Activision، منتشر شده نشان می‌دهد که هکر‌ها در دارک وب درباره‌ی فریب بازیکنان برای دانلود برنامه‌ای که باعث نصب شدن بدافزار‌هایی مانند RAT روی سیستم افراد می‌شود، بحث کرده‌اند.


این کد تقلب‌های رایگان که شامل داشتن مهمات بی‌نهایت برای همه‌ی سلاح‌ها، سرعت زیاد و ۱hit۱kill (کشتن دشمنان با یک ضربه) است، بهانه‌ای برای دزدیدن اطلاعات مالی شماست.


طبق گفته‌های Activision، نکته‌ی نگران‌کننده این است که این برنامه‌ی کد تقلب چندین بار در سایت‌ها و انجمن‌های بازی پرطرفدار تبلیغ شده و مسلماً بازیکنانی که علاقه‌مند به استفاده از آن‌ها هستند، برنامه را دانلود کرده‌اند.

حمله هکر‌ها به کد‌های بازی Call of Duty: Warzone
در این گزارش دقیقاً نام این سایت‌ها و انجمن‌های تبلیغ‌کننده نیامده است. اما برخی مواقع در ویدیو‌های بارگذاری شده در یوتیوب، دانلود این کد تقلب‌ها تبلیغ شده است و طبق نظرات نوشته‌شده‌ی بعضی از کاربران در زیر این ویدیو‌ها می‌توان حدس زد که آن را دانلود کرده‌اند.


علت این که این نوع حمله می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد، این است که برای استفاده از کد تقلب‌ها، بازیکنان باید برنامه‌های امنیتی سیستم خود مانند نرم‌افزار‌های آنتی ویروس، فایروال ویندوز و کرنل سیستم عامل را غیرفعال کنند و این موضوع به هکر‌ها فرصت سوءاستفاده می‌دهد.


با در نظر گرفتن همه‌ی این موارد، بهتر است بازیکنان بدون استفاده از کد تقلب و مطابق قوانین، بازی کنند.