Gerdab.IR | گرداب

در پي انهدام شبكه منتشر کننده محتوای مستهجن در اینترنت:

توطئه جديد شبكه مضلين به طور مردمي خنثي شد

تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸

در پي انهدام شبكه ترويج سكس با محارم، توطئه جديد شبكه مضلين در يك اقدام خودجوش مردمي در فضاي سايبر خنثي شد.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، پس از شكست مفتضحانه يكي از پروژه‌هاي مهم تهاجم فرهنگي در راه‌اندازي و ترويج سايت‌هاي مستهجن از سوي تيم رصد سايبري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، عاملان تهاجم فرهنگي، شيوه‌اي ديگر را امتحان كردند كه اين بار، گروهاي خودجوش مردمي پاسخ‌هاي جالبي به آن‌ها دادند.

اين شبكه جديد مضلين پس از مسدود و منهدم شدن سايت‌هاي مروج اعمال منافي عفت، دست به توزيع سراسري نامه‌هاي الكترونيكي با مضامين فوق به ويژه براي جوانان مذهبي زده‌اند.

بر پايه اين گزارش از همين سو دريافت كنندگان اين نامه‌ها نيز اكثراً گزارش spam ـ نامه ناخواسته ـ مزاحم، فرستاده‌اند كه ديگر چنين نامه‌‌اي را دريافت نكنند و حتي برخي قبل از مسدود كردن پست‌ الكترونيكي فرستنده به وي توصيه كرده‌اند كه اميدي به اين نوع فعاليت نداشته باشند.

شيوه كار اين شبكه مستهجن به اين صورت بود كه شخصي با معرفي خود به نام دختر اقدام به ارسال تصاوير مبتذل مي‌كرده و از دريافت كنندگان مي‌خواسته وي را در توليد و انتشار چنين تصاوير مستهجني همراهي كنند و براي او نيز با تصويربرداري از محارم خود عكس يا فيلم ارسال كنند.

در اين ميان يكي از دريافت كنندگان اين نامه الكترونيكي، در پاسخ براي تمام افراد دريافت كننده اين نامه مستهجن الكترونيكي و فرد ارسال كننده، تصوير دختر شيرخواري را كه در يكي از راهپيمايي‌ها سربند سرخ بر سر دارد، ارسال كرده است.