Gerdab.IR | گرداب

کره جنوبی به دنبال ایجاد ۱۰ هزار شغل در وب ۳

کره جنوبی به دنبال ایجاد ۱۰ هزار شغل در وب ۳
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱

شرکت Dunamu که غول فناوری مالی این کشور محسوب می‌شود، به سرمایه‌گذاری ۳۸۰ میلیون دلاری در وب ۳ متعهد شده است.

به گزارش گرداب، شرکت Dunamu که مالک صرافی ارز دیجیتال Upbit کره جنوبی است، قصد دارد ۵۰۰ میلیون وون (معادل ۳۸۰ میلیون دلار) در طی ۵ سال آینده در وب ۳ سرمایه‌گذاری کند و به دنبال ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید است.

با وجود این که در حال حاضر بازار ارز‌های دیجیتال ریزشی است و شاهد خروج سرمایه‌گذاران از این صنعت هستیم، اما صرافی‌های عمده ارز دیجیتال در سراسر دنیا به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی خود در این حوزه سهتند.

در این میان صرافی‌های ارز دیجیتال کره جنوبی و به خصوص شرکت Dunamu به دنبال این است که تنها بر روی ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کند، بلکه قصد دارد فناوری‌های آینده را داشته باشد و برای حضور قوی‌تر در آینده تلاش می‌کند.

این شرکت به دنبال سرمایه‌گذاری ۳۸۰ میلیون دلاری در حوزه فناوری‌های جدید است و می‌خواهد این کار به‌گونه‌ای صورت بگیرد که مشاغل زیادی برای شهروندان این کشور ایجاد شود. افزون بر این این شرکت می‌خواهد ۵۰۰ کارآفرین بلاکچین را پشتیبانی کند و حدود ۱۰۰۰ توسعه‌دهنده بلاکچین استخدام کند.

این شرکت کره جنوبی اعلام کرده است که با هدف تقویت رقابت صنعتی در این کشور می‌خواهد به رشد صنعت بلاکچین کمک کند تا امنیت این کشور در درازمدت تامین شود. شرکت Dunamu در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد و مقر آن در سئول است.

این شرکت یکی از پیشتازان حوزه فین تک یا فناوری مالی در کره جنوبی است و در سال ۲۰۱۷ صرافی ارز دیجیتال Upbit را عرضه کرد که یکی از اصلی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال کره جنوبی است.


منبع: کریپتوپوتیتو