Gerdab.IR | گرداب

هتاکی به مقدسات در شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۹

تحرکات جریان فتنه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آنان در روزهای اخیر، حوادث روز عاشورای سال گذشته و جسارت و اهانت فتنه گران را در ذهن مردم احیا کرده است.

تحرکات جریان فتنه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آنان در روزهای اخیر، حوادث روز عاشورای سال گذشته و جسارت و اهانت فتنه گران را در ذهن مردم احیا کرده است.

به گزارش گرداب به نقل از جوان آنلاین، مروری بر شبکه‌های اجتماعی فتنه گران همچون فیس بوک و فرند فید به وضوح جزئیات رفتار این جریان هتاک را به نمایش می‌گذارد. به طوریکه در شبکه اجتماعی فرند فید بیشترین حجم حمله به مقدسات صورت گرفته است.

لازم به ذکر است  برخی از حامیان فتنه با فرا رسیدن ماه محرم بار دیگر چهره واقعی خود را نشان داده و این بار در فضای مجازی توهین و اهانت به ماه محرم و امام حسین (ع) را به نمایش گذاشتند.

این عده البته در حالی به مقدسات توهین آشکار کرده‌اند که افرادی سعی دارند با صدور بیانیه‌ها و مصاحبه‌هایی، جماعت فتنه‌گر را به یاران امام حسین (ع) تشبیه و انقلابیون مقابل خود را به مثابه سپاه مقابل امام و یارانش معرفی کنند.

این تناقض آشکار از سوی فتنه گران در حالی رخ می‌دهد که امروز آحاد جامعه از نفاق این افراد مطلع شده‌اند. نفاقی که از یک دروغ آغاز شد و امروز پهنای آن توهین به امام شیعیان را نیز در بر گرفته است.