Gerdab.IR | گرداب

معرفی محصول‌ها و شرکت‌های برتر پارک فناوری پردیس

معرفی محصول‌ها و شرکت‌های برتر پارک فناوری پردیس
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱

همزمان با برگزاری بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس از ۱۲ محصول شرکت‌های عضو این پارک در حوزه‌های صنعت نفت، معدن، سلامت و انرژی رونمایی شد. همچنین ۸ شرکت فعال در این مجموعه نوآوری به عنوان برترین‌های این حوزه معرفی شدند.

به گزارش گرداب، پارک علم و فناوری پردیس امروز (دوشنبه) میزبان روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست پارک هعلم و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا پیمان‌پاک معاون وزیر صنعت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، هیات امنا و مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک، مرکز رشد و پارک فناوری پردیس مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران عامل شرکت‌های مستقر در این مجموعه نوآوری در بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس بود.

اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس که برگزاری آن از سال ۱۳۸۱ کلید خورده است هر ساله برگزار شده است و در طول ۲ سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی به صورت محدود برگزار شده بود. در این اجلاس، چون سال‌های گذشته شرکت‌های برتر پارک در هفت حوزه مختلف انتخاب و از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.



۱۲ محصول و ۸ شرکت برتر عضو پارک فناوری پردیس معرفی شدند

همچنین در این دوره و برای نخستین بار از چند شرکت فعال در مسوولیت اجتماعی قدردانی شد؛ اما مهم‌ترین بخش در اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، چون سال‌های گذشته معرفی دستاورد‌های فناوران و رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های این محجموعه نوآوری بود.

۱۲ محصول و ۸ شرکت برتر عضو پارک فناوری پردیس معرفی شدند

در این اجلاس از ۱۲ محصول جدید شرکت‌های جدید عضو پارک فناوری پردیس در حوزه‌های صنعت نفت، معدن، سلامت و انرژی رونمایی و از برترین شرکت‌ها و برترین متخصصان در حوزه‌های دانش بنیان تجلیل شد.

۱۲ محصول و ۸ شرکت برتر عضو پارک فناوری پردیس معرفی شدند

اسامی محصولات معرفی شده در این مراسم به شرح زیر است:‌

- آلیاژ‌های CRA (فولاد‌های زنگ نزن آستنیتی سری ۳۰۰)

- ربات شیارزن چاه عمیق

- نازل چرخشی شست و شوی تیوب

- جریان سنج سیالات به روش کوریولیس

- سامانه لایه نشانی فیزیکی در فاز بخار به وسیله پرتوالکترونی

- اسپرسو ماشین صنعتی

- دستگاه سایدلودر

- نرم افزار Acid Pro

- پودر و قطعات استخوانی

- داروی کنترل قندخون سه محصول (امپاگلیفلوزین، لینا گلیپتین و متفورمین آهسته رهش)

مشخصات و کاربردهای این محصولات را می توانید در اینجا بخوانید