شکایت رگولاتور استرالیایی از شرکت «دل»

شکایت رگولاتور استرالیایی از شرکت «دل»
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱

رگولاتور رقابت استرالیا علیه واحد شرکت «دل» در این کشور به دلیل گمراه کردن مردم درباره هزینه‌های خرید مانیتور‌های اضافی شکایت می‌کند.

به گزارش گرداب به نقل از رویترز، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) اعلام کرد بین آگوست ۲۰۱۹ تا ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱ میلادی واحد دل در استرالیا محصولاتش را به طور اشتباه یا گمراه کننده در وب سایتش معرفی کرده و سبب شده یک مشتری هنگام خرید یک رایانه یک مانیتور اضافی نیز بخرد.

لیزا کارور یکی از اعضای ACCC در این باره گفت: کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا مدعی است مانیتور‌ها به قیمت گفته شده در مدت زمان مشخص شده، فروخته نشده اند و در برخی موارد اگر مانیتور اضافی به طور جداگانه خریده می‌شد، قیمت آن گرانتر بود.

دل در یک بیانیه ایمیلی اعلام کرد به دلیل اختلالی در فرایند قیمت گذاری که به نمایش اطلاعات نادرست در وب سایت شرکت ۲۱۰۰ مشتری با این مشکل روبرو شده اند.

شرکت همچنین اضافه کرده مشغول آپدیت سیستم‌های خود است تا از بروز دوباره چنین مشکلی جلوگیری کند.