Gerdab.IR | گرداب

هک سایت وزارت بهداشت و آموزش رژیم صهیونیستی

هک سایت وزارت بهداشت و آموزش رژیم صهیونیستی
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

بعد از اختلال در پرواز‌های فرودگاه بین المللی بن گورین فلسطین اشغالی به دلیل حمله سایبری، رسانه‌های صهیونیستی از حمله گروه هکری به سایت وزارت بهداشت و آموزش رژیم اسرائیل خبر دادند.

به گزارش گرداب، روزنامه عبری زبان  یدیعوت أحارونوت اعلام کرد که یک گروه هکری  سایت وزارت بهداشت و آموزش رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داده است.

این روزنامه امروز دوشنبه تاکید کرد که هکرها اقدام به انتشار اطلاعات مربوط به کرونا پس از سرقت آن از سایت وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی کردند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری مشابه به فرودگاه بن گورین واقع در شهر اللّد در 34 کیلومتری شهر قدس اشغالی خبر دادند.

گفته شده است که سیستم کنترل مرزهای این فرودگاه هدف حمله سایبری بوده است و پروازها در این فرودگاه برای ساعاتی دچار اختلال شده بود.

روزنامه الأیام فلسطین به نقل از رسانه ای عربی نوشت که به دنبال این اختلال، مأموران و کارکنان فرودگاه نتوانسته‌اند مهر خروج را بر روی پاسپورت‌‌‌های مسافرانی که قصد ترک فلسطین اشغالی را داشتند، بزنند.

از سوی دیگر، ساکنان شهر تل‌آویو که در خانه هایشان سیستم هشدار «خانه هوشمند» دارند، از وجود پارازیت شدید در خانه هایشان خبر دادند و گفتند که در صفحه های تلویزیون ناگهان ویدیوهایی درباره عملیات مسلحانه و شلیک راکت و موشک پخش شده است.

بر اساس این گزارش در پایان این ویدیو، عبارتی نوشته شده بود: در این سرزمین جای امنی ندارید».