Gerdab.IR | گرداب

افشاگری ترسناک رابرت کندی جونیور درباره سلاح‌های بیولوژیکی آمریکا (+ فیلم)

افشاگری ترسناک رابرت کندی جونیور درباره سلاح‌های بیولوژیکی آمریکا (+ فیلم)
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا، آنتونی فاوچی و آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در خارج از مرزهایش را عامل تولید جنگ‌افزار‌های بیولوژیک مثل ویروس کرونا خواند!

به گزارش گرداب، رابرت کندی جونیور، نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا در گفتگو با تاکر کارلسون از توانایی خطرناک آمریکا در ایجاد سلاح‌های بیولوژیکی پرده برداشت.

آمریکا از خیلی وقت پیش به خاطر داشتن آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اقصی نقاط دنیا و مخفی کردن فعالیت‌های آن‌ها مورد انتقاد است. وقتی مجری از رابرت کندی جونیور پرسید که درباره آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین چه دیدگاهی دارد؟ پاسخ او تا اندازه زیادی هولناک و تعجب‌آور بود.

رابرت کندی جونیور در پاسخ به این سوال درباره آنتونی فاوچی سخن گفت. فاوچی دانشمند معروف حوزه ایمنی‌شناسی است که از سال ۱۹۸۴ تا کنون ریاست موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا را برعهده دارد. در زمان همه‌گیری کرونا او عضو اصلی کارگروه کروناویروس کاخ سفید بود. او مدافع سرسخت قرنطینه بود و بار‌ها دونالد ترامپ را رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خاطر جدی نگرفتن کرونا انتقاد کرد.

رابرت کندی جونیور نامزد حزب جمهوری‌خواه درباره او می‌گوید:

«آنتونی فاوچی مسئول اصلی توسعه سلاح‌های بیولوژیکی است ... در سال ۲۰۱۴ حدود ۳۰۰ دانشمند به رئیس‌جمهور اوباما نامه نوشتند و گفتند تو باید آنتونی فاوچی را اخراج کنی، زیرا او به دنبال تولید میکروبی است که یک پاندمی جهانی ایجاد کند و اوباما ضرب‌الاجلی صادر کرد و ۱۸ آزمایش از میان بدترین آزمایش‌های فاوچی را تعطیل کرد که اکثر آن‌ها در کارولینای شمالی به دست دانشمندی به نام رالف باریک (Ralph Baric) صورت می‌گرفت».

رابرت کندی جونیور اضافه می‌کند که فاوچی به جای تبعیت از قانون بسیاری از عملیات‌های خود را به خارج از کشور برد و این عملیات‌ها بود که در نهایت به آزمایشگاه ووهان ختم شد؛ جایی که آزمایشگاهی نظامی بود ... و بسیاری از این آزمایش‌ها به اوکراین منتقل شدند.