Gerdab.IR | گرداب

مراقب کلاهبرداری سایبری در پوشش فروش آنلاین لوازم التحریر باشید

مراقب کلاهبرداری سایبری در پوشش فروش آنلاین لوازم التحریر باشید
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲

رئیس پلیس فتا استان خوزستان به والدین هشدار داد که در آستانه نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، مراقب کلاهبرداری‌های اینترنتی در پوشش فروش آنلاین لوازم التحریر باشند.

به گزارش گرداب، سرهنگ علی حسینی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، کلاهبرداران سایبری با انتشار تبلیغات فریبنده فروش لوازم التحریر با قیمت پایین قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند، لذا از اعتماد به صفحات و سایت‌های ناشناخته خودداری کنید.

این مقام انتظامی در ادامه ضمن اشاره به آغاز دومین مرحله پویش سراسری خرید امن، بیان کرد: این پویش در راستای افزایش سواد سایبری کاربران، جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی و همچنین نحوه خرید‌های امن آنلاین به صورت همزمان در سراسر کشور، اجرا می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح در فضای مجازی جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی در خرید‌های آنلاین، افزایش سواد سایبری کاربران، استفاده مناسب و مؤثر از فضای مجازی در خانواده‌ها و همچنین ایجاد جریان گفتمان سواد فضای مجازی مبتنی بر آموزش‌های پیشگیری از جرائم سایبری در سطح کشور و استان را دنبال می‌کنیم.

منبع: سیتنا