Gerdab.IR | گرداب

رژیم صهیونیستی در مقابل هکر‌های مستقل

رژیم صهیونیستی در مقابل هکر‌های مستقل
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲

آن‌ها بیمارستان‌های فلسطین را بمباران می‌کنند و هکر‌ها بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی را هک می‌کنند. این نبردی نابرابر است.

به گزارش گرداب، همزمان با افزایش جنایت‌های رژیم صهونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه، هکر‌هایی از سراسر جهان تاسیسات و زیرساخت‌های رژیم اشغالگران را هدف قرار داده‌اند.

در حال حاضر حدود ۴۰ تا ۵۰ گروه مختلف هکری مسئولیت حدود ۴۰۰ حمله سایبری صورت‌گرفته به اهداف صهیونیستی را به عهده گرفته‌اند. ما در کنار نبرد نابرابری که در آن رژیم صهونیستی تنها ماشین کشتار کودکان بی‌گناهش فعالیت می‌کند، شاهد یک نبرد دیجیتال نیز هستیم که در این نبرد هکر‌های مختلف از سراسر جهان به طرفداری از مردم غزه فعالیت می‌کنند.

حمله به وب‌سایت‌های رسانه‌های صهیونیست، تلاش برای نفوذ به مراکز نظامی و دولتی و بیرون کشیدن اطلاعات بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی از جمله اهداف هکر‌ها بوده است.

همه این حملات از تاثیرگذاری یکسانی برخوردار نیستند. به‌طور مثال در روز شنبه به بیمارستان شبا در تل هاشومر حمله‌ای سایبری صورت گرفت. این مرکز درمانی بزرگترین بیمارستان در رژیم صهیونیستی است که در تل آویو واقع شده است. وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اتصال اینترنتی این مرکز را با شبکه بیمارستان‌های خود قطع کرد تا مانع از گسترش حمله سایبری شود.

درباره ابعاد این حمله سایبری، صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند، اما برآورد‌ها خسارتی کامل به بسیاری از سرویس‌ها و خدمات ارائه‌شده در این مرکز است.

روزنامه جروزالم پست نیز گزارش داده که بیمارستان‌های متعدد دیگری نیز هدف حمله بوده‌اند و وزارتخانه رژیم اشغالگر ارتباط اینترنتی آن‌ها را نیز با شبکه قطع کرده است.

حمله سایبری به بیمارستان‌ها اقدامی در مقابل حمله فیزیکی رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های نوار غزه است.