كشف مزاحمت تلفني در كشور اينترنتي شد

تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۹

پيش از اين، كشف مزاحمت تلفني تنها با مراجعه حضوري مشتركان به مراكز مخابراتي امكان‌پذير بود؛ اما هم‌اكنون مشتركان براي استفاده از اين امكان نياز به مراجعه حضوري به مراكز مخابراتي نخواهند داشت.

گرداب- سرويس "كشف مزاحت تلفني" به مجموعه خدمات الكترونيك شركت مخابرات اضافه شد.
 
پيش از اين خدماتي از جمله دريافت ريز مكالمات مشتركان، درخواست بررسي امكانات تغيير مكان، اصلاح نشاني محل نصب تلفن، درخواست تعويض شماره، درخواست قطع و يا وصل تلفن، درخواست برقراري و قطع سرويس‌هاي ويژه مخابراتي، درخواست اعلام يا عدم اعلام شماره تلفن به 118، بستن و يا باز كردن صفر دوم، دريافت رمز 1818، ارائه سرويس ADSL و صدور قبض المثني به صورت الكترونيكي به مشتركان ارائه مي‌شد.

پيش از اين، كشف مزاحمت تلفني تنها با مراجعه حضوري مشتركان به مراكز مخابراتي امكان پذير بود؛ اما هم اكنون و با اضافه شدن درخواست كشف مزاحم تلفني به مجموعه خدمات الكترونيك شركت مخابرات، مشتركان براي استفاده از اين امكان نياز به مراجعه حضوري به مراكز مخابراتي نخواهند داشت.

بنا بر اين گزارش، مشتركان براي استفاده از خدمات الكترونيك بايد نخست در سايت شركت مخابرات ثبت نام كنند و پس از ثبت با مراجعه به يكي از مراكز مخابراتي براي فعال سازي شناسه كاربري خود كنند.
 
در حال حاضر فعال سازي شناسه كاربري در تمامي مراكز مخابراتي امكان پذير است.
 
منبع:‌ آی‌تی ایران