اگر حواستان جمع نباشد با دست خود به برنامههایی بر روی تلویزیونهای هوشمند دسترسی مشاهده تمام رفتار و سکنات خود را میدهید.
به گزارش گرداب، موسسه مارکآپ (The Markup) در نوشتهای به قلم گابریل هونگسدوزیت تلویزیونهای هوشمند در هر ساعت میتوانند تا ۷۲۰۰ تصویر را شناسایی کنند که این به منزله ۲ تصویر در هر ثانیه است. این دادهها برای توصیه محتوای مرتبط و تبلیغات هدفمند استفاده میشود که بازاری بسیار عظیم دارد.
به گزارش این موسسه، تبلیغکنندگان حاضر به پرداخت ۱۸.۶ میلیارد دلار برای تبلیغات بر روی تلویزیونهای هوشمند هستند.
فناوری تشخیص خودکار محتوا (ACR) مشخص میکند که چه چیز در حال نمایش است و دادههای هر آنچه کاربران مشاهده کنند، جمعآوری شده و به پایگاه دادهای ارسال میشوند تا مشخص شود چه نوع تبلیغات هدفمندی برای شما به نمایش دربیاید.
قابلیت خاموش کردن ردیابی اغلب پنهان شده یا در جایی که سخت پیدا میشود، قرار داده شده است. برطبق این گزارش غیرفعال کردن این قابلیت بر روی پلتفرمهای مختلف بین ۱۰ تا ۳۷ کلیک طول میکشد..