Gerdab.IR | گرداب

وزارت اطلاعات:

عوامل اصلي ترور شهيد علي محمدي دستگير شدند

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۹

وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌اي از نقش موساد در ترور شهيد مسعود علي محمدي استاد فيزيك دانشگاه تهران پرده برداشت.

وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌اي تاكيد كرد: سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در پي اقدامات گسترده امنيتي و رصد دقيق اطلاعاتي و با عنايات خاص الهي موفق شدند عوامل اصلي اين جنايت تروريستي را شناسايي و دستگير و يك شبكه متشكل از جاسوسان‌ و تروريست‌هاي وابسته به رژيم اشغالگر قدس را منهدم كنند.

به گزارش گرداب، متن كامل اطلاعيه وزارت اطلاعات به شرح زير است:

همزمان با اولين سالگرد شهادت دكتر مسعود علي محمدي استاد دانشگاه و دانشمند برجسته كشورمان سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در پي اقدامات گسترده امنيتي و رصد دقيق اطلاعاتي و با عنايات خاص الهي موفق شدند عوامل اصلي اين جنايت تروريستي را شناسايي و دستگير و يك شبكه متشكل از جاسوسان‌ و تروريست‌هاي وابسته به رژيم اشغالگر قدس را منهدم كنند.

عمليات همه جانبه شناسايي و دستگيري اين جاسوسان و تروريست‌ها با تمركز اطلاعاتي و امنيتي بر روي سرنخ عوامل و شبكه‌هاي وابسته به رژيم صهيونيستي آغاز شد و پس از ماه‌ها مجاهدت‌هاي خاموش و اقدامات پيچيده و چند لايه آفندي و پدافندي و نفوذ به عمق اطلاعاتي رژيم صهيونيستي منجر به كشف اطلاعات بسيار مهم و حساس از تيم‌هاي جاسوسي و عملياتي موساد شد كه در پي آن ضربات سهمگيني به ساختارهاي اطلاعاتي و امنيتي رژيم صهيونيستي وارد شد.

اطلاعات به دست آمده بيانگر آن است كه موساد براي تحقق اهداف ضد انساني‌، ضد اسلامي و ضد ايراني خود از پايگاه‌هايي در برخي از كشورهاي اروپايي و غير اروپايي و همچنين برخي كشورهاي همسايه جمهوري اسلامي ايران برخوردار بوده است كه در هدايت عمليات ترور ناجوانمردانه شهيد دكتر مسعود علي محمدي از آن پايگاه‌ها استفاده كرده است.

به استحضار مردم شريف مي‌رساند اطلاعات بسيار مهمي از عمليات نفوذ سرويس جاسوسي موساد و انهدام شبكه‌هاي جاسوسي آن‌ و طراحي ترور دانشمند برجسته كشورمان به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) رسيده است كه در شرايط مقتضي و به تدريج اعلام خواهد شد.