Gerdab.IR | گرداب

هشدار سید حسن نصرالله درباره جاسوسی صهیونیست‌ها از طریق اینترنت [+فیلم]

هشدار سید حسن نصرالله درباره جاسوسی صهیونیست‌ها از طریق اینترنت [+فیلم]
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

دبیرکل حزب‌الله از مردم مناطق درگیر جنگ با رژیم صهیونیستی خواست در استفاده از اینترنت احتیاط کنند.

به گزارش گرداب، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در روز جانباز لبنان با تاکید بر سیطره رژیم صهیونیستی بر ابزار‌های تکنولوژیک از مردم و خانواده‌های ساکن جنوب لبنان خواست که برای کمک به مجاهدان حزب‌الله در استفاده از ابزار‌های ارتباطی احتیاط کنند.

سید حسن نصرالله گفت: موبایلی که در دست شما و خانواده‌تان است جاسوس اصلی است. همین موبایلی که در دست شماهاست جاسوس قاتلی است که اطلاعات دقیقی به دشمن می‌دهد و مکان فرماندهان ما را نشان می‌دهد.

او با تاکید بر اینکه بیشتر حوادث به وجود آمده برای رزمندگان لبنانی ناشی از اطلاعات جمع‌آوری شده از موبایل‌ها بوده است تاکید کرد که صهیونیست‌ها به جاسوس نیاز ندارند بلکه از طریق دوربین‌های مداربسته که به اینترنت وصل هستند همه شهر‌ها و خیابان‌ها و رزمندگان را می‌بینند.

دبیر کل حزب الله افزود: متاسفانه اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی به صورت رایگان در اختیار دشمن صهیونیستی قرار می‌گیرد و ما وظیفه داریم به آنچه در شبکه‌های اجتماعی با هدف ارعاب مردم و تحت تاثیر قرار دادن اراده آن‌ها منتشر می‌شود، دقت و توجه کنیم و نباید اطلاعات به صورت رایگان در اختیار دشمنی قرار گیرد که به شدت در جستجوی آن است.

دبیر کل حزب الله در ادامه گفت: تلفن‌های همراه می توانند یک وسیله شنود باشند؛ لذا از برادران خود در روستاهای مرزی و جنوب به ویژه رزمندگان و خانواده هایشان می‌خواهیم برای حفظ و حراست از خون و کرامت مردم، تلفن همراه خود را کنار بگذارند؛ چرا که تلفن همراه عامل مرگباری است که می‌تواند اطلاعات خاص و مرگباری را در اختیار دشمن قرار دهد. بنابراین اسرائیل نیازی به کارگذاشتن دوربین در جاده ها ندارد؛ زیرا دوربین های متصل به اینترنت تمام جاده ها را رصد می‌کنند.

سید حسن نصرالله گفت: از همه مردم می‌خواهم در خیابان، داروخانه و... که دوربین دارد اینترنت آن را قطع کنند و این واجب شرعی است.