Gerdab.IR | گرداب

شبکه برق رژیم صهیونیستی هک شد

شبکه برق رژیم صهیونیستی هک شد
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

کارشناسان اعلام کردند که هک شبکه برق رژیم صهیونیستی دلیل قطع گسترده برق در فلسطین اشغالی بوده است.

به گزارش گرداب، منابع خبری از قطع برق هزاران خانه در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند، اما کارشناسان اظهار داشتند که هک شبکه برق رژیم صهیونیستی دلیل قطع گسترده برق در فلسطین اشغالی بوده است.

شبکه خبری آناتولی (Anatolia) درباره قطعی گسترده برق در شهر‌های مختلف اراضی اشغالی گزارش داد که نقص فنی در یکی از نیروگاه‌های این رژیم باعث شد حدود ۱۰ هزار خانه در سراسر این منطقه شاهد قطع برق باشند.

کانال ۱۲ اسرائیل اعلام کرد که شهر‌هایی که با قطعی برق گسترده مواجه شدند شامل حیفا (Haifa)، عسقلان (Ashkelon)، بنی براک (Bnei Brak) و پتاه تیکوا (Petah Tikva) هستند.

در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، نیرو‌های مقاومت به صراحت به صهیونیست‌ها هشدار داده‌اند که اهداف خاصی در سرزمین‌های اشغالی برای حمله وجود دارد که می‌تواند شامل شبکه انتقال انرژی باشد.

در حالیکه شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی تأکید کرد که دلیل قطع برق حملات سایبری نبوده، اما اطلاعات مؤثق حاکی از آن بود که هک شبکه برق رژیم صهیونیستی دلیل قطعی گسترده برق بوده است.

این رسانه اسرائیلی بدون اشاره به مدت زمان قطعی برق اعلام کرد که مشکل حل شده و واحد‌های جایگزین کمبود برق را جبران کرده و برق در اکثر خانه‌ها وصل شده است.

همچنین روز ۲۱ فوریه امسال، روزنامه یدیعوت آحارونوت (Yediot Aharonot) در گزارشی عنوان کرد که حملات حزب‌الله به شمال سرزمین‌های اشغالی خسارات زیادی به تأسیسات برق این مناطق وارد کرده که در نتیجه جریان برق در این مناطق قطع شده است.

خطوط انتقال برق رژیم صهیونیستی به یکی از اهداف کاملاً در دست گروه‌های مقاومت تبدیل شده و مقامات اسرائیلی از وقوع حوادثی اینچنینی که موجب تشدید نارضایتی‌ها در اراضی اشغالی می‌شود به شدت وحشت دارند.

منبع: سایبربان