Gerdab.IR | گرداب

گوگل در خدمت ماشین کشتار صهیونیست‌ها

گوگل در خدمت ماشین کشتار صهیونیست‌ها
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

اشغالگران از نرم‌افزار گوگل برای جاسوسی از فلسطینی‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش گرداب، رژیم صهیونیستی از نرم‌افزار تشخیص چهره گوگل برای جاسوسی از فلسطینیان در نوار غزه استفاده می‌کند. مقامات رژیم اشغالگر با ابراز رضایت از کارکرد برنامه گوگل گفتند که از نتایج حاصله برای ایجاد یک فهرست ترور استفاده می‌شود.

مشارکت گوگل در نسل‌کشی فلسطینی‌ها در حالی است که این شرکت در سیاست‌های اعلامی خود استفاده از برنامه‌هایش برای «آسیب زدن به دیگران» را ممنوع کرده است.

نیویورک‌تایمز گزارش کرد که نیرو‌های صهیونیست از تحلیل‌های برنامه Google Photos برای متهم کردن اسرای فلسطینی استفاده می‌کنند و این سیستم دچار خطای زیادی است.

ادعا‌ها درباره استفاده رژیم صهیونیستی از فناوری‌های پیشرفته در نبرد اخیر غزه در حالی مطرح می‌شود که عملیات نظامی این رژیم در ۶ ماه گذشته بیشتر با هدف تخریب اماکن شهری، کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان و وحشت‌افکنی دنبال شده است و در آن اثری از دقت یا هوشمندی دیده نمی‌شود.

شایان ذکر است نتایج نبرد طوفان الاقصی نشان داد که تا کنون استفاده صهیونیست‌ها از فناوری‌های جدید نظیر هوش مصنوعی نتوانسته برایشان هیچ موفقیت عمده‌ی اطلاعاتی حاصل کند و این رژیم حتی از آزاد کردن یکی از اسرای خود ناتوان بوده است.