Gerdab.IR | گرداب

هکر‌ها سامانه‌ای برای افشای اطلاعات رژیم صهیونیستی راه‌اندازی کردند

هکر‌ها سامانه‌ای برای افشای اطلاعات رژیم صهیونیستی راه‌اندازی کردند
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

وب‌سایت «دادگاه سایبری» ائتلافی از گروه‌های هکری مختلف است.

به گزارش گرداب، هکر‌های بین‌المللی یک وب‌سایت اختصاصی راه‌اندازی کرده‌اند تا داده‌هایی که از هک سامانه‌های حساس رژیم صهیونیستی به دست آورده‌اند را منتشر کنند.

طبق گزارش روزنامه هاآرتص هم‌اکنون هزاران سند در سایت منتشر شده که طبق ادعای هکر‌ها با هک سیستم‌های وزارت جنگ و بیمه ملی به دست آمده است. اخیراً سیستم‌های مربوط به وزارت دادگستری و آژانس تحقیقات هسته‌ای در دیمونا نیز هک شدند.

گروه هکری جدید NetHunt3rs از گروه‌هایی است که اطلاعات افشا شده جدید خود را در این وب‌سایت منتشر کردند. این گروه با اعلام هک کردن اطلاعات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از این رژیم خواست در ازای افشا نکردن اطلاعات، ۵۰۰ نفر از فلسطینی‌های زندانی را آزاد کند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با تایید خبر هک شدن سامانه‌های خود مدعی شد که وب‌سایت‌های غیرحساس هک شده‌اند، اما به اعتراف خبرنگاران هاآرتص مطالب منتشر شده توسط این گروه هکری شامل اطلاعات پورتال‌های اداری این وزارت‌خانه بوده و اطلاعات حساسی نظیر اطلاعات هویتی کارکنان و اطلاعات مالی مربوط به مناقصه‌ها در آن‌ها وجود دارد.

همچنین نقشه‌ها و اسناد فراوانی درباره سامانه‌های فناورانه ارتش رژیم صهیونیستی نظیر تجهیزات زرهی، تانک‌ها، سامانه‌های تصویربرداری ماهواره‌ای و اطلاعاتی از سربازانِ در خدمت این ارتش به دست هکر‌ها افتاده است.

گروه ناشناخته دیگری به نام «مخلب النسر» (پنجه‌های عقاب) اعلام کرد که مؤسسه بیمه ملی رژیم صهیونیستی را هک کرده و اطلاعات شخصی ۸ میلیون ساکن سرزمین‌های اشغالی «از جمله حساب‌های بانکی و آدرس‌های مسکونی» را در اختیار دارد و تهدید به انتشار آنلاین آن‌ها کرد. به رغم تکذیب موسسه بیمه رژیم صهیونیستی، هکر‌ها ویدئویی را منتشر کردند که به اعتراف خبرنگار هاآرتص نشان می‌دهد ادعای دستیابی به این اطلاعات درست بوده.

هکر‌ها این اطلاعات را در وب‌سایتی به نام «دادگاه سایبری» (Cyber Court) منتشر کردند. هاآرتص به نقل از محققان امنیت سایبری رژیم می‌گوید که راه‌اندازی این وب‌سایت یک عملیات نفوذ سایبری است که احتمالاً با ایران مرتبط است.

«دادگاه سایبری» ائتلافی از گروه‌های هکری مختلف است که با هدف مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند. «انتقام‌جویان سایبری»، گروه «وعده صادق»، «انانیموس سودان»، «انانیموس آفریقای جنوبی»، «گروه اسرارآمیز بنگلادش» (Mysterious Team Bangladesh) از جمله گروه‌هایی هستند که نام آن‌ها در این وب‌سایت درج شده است.

گروه اسرارآمیز بنگلادش اغلب به اهداف مرتبط با رژیم صهیونیستی، هند و سازمان‌های سکولار که به عنوان تهدیدی برای اسلام تلقی می‌شوند، حمله می‌کند.