Gerdab.IR | گرداب

نگرانی لابی‌های صهیونیست از پخش سخنرانی‌های هیتلر در تیک‌تاک!

نگرانی لابی‌های صهیونیست از پخش سخنرانی‌های هیتلر در تیک‌تاک!
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۳

صهیونیست‌ها به دنبال سانسور شدیدتری در شبکه‌های اجتماعی هستند.

به گزارش گرداب، یک موسسه لابی‌گر صهیونیست در گزارشی ادعا کرد که در یک سال گذشته محتوا‌های طرفدار هیتلر و نازیسم بیش از ۵۰ میلیون بار در شبکه‌های اجتماعی مختلف دیده شده‌اند. این محتوا‌ها شامل سخنرانی خود هیتلر با دوبله و زیرنویس انگلیسی نیز می‌شوند.

در این گزارش ادعا شده که الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی نه تنها به پخش این نوع محتوا کمک می‌کنند، بلکه موجب می‌شوند که کاربران در حبابی از محتوای طرفدار نازی‌ها گیر بیفتند و تعاملاتشان هرچه بیشتر در این جهت ادامه پیدا کند.

این گزارش از سوی موسسه گفتگوی راهبردی (Institute for Strategic Dialogue) منتشر شد. این موسسه از اجزای لابی رسانه‌ای صهیونیست‌ها به شمار رفته و در لندن مستقر است.
در بخش‌های دیگر گزارش موسسه گفتگوی راهبردی به شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حمله و ادعا شده است که این شبکه به دلیل سیاست‌هایش اجازه بیشتری به نشر محتوا‌های «یهودستیزانه» می‌دهد.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که مدیران ایکس همکاری‌های زیادی را با سران رژیم صهیونیستی داشته و دارند. به نظر می‌رسد فشار‌های لابی صهیونیستی با هدف سانسور هرچه‌بیشتر محتوای ضدصهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی باشد.

در یک سال گذشته و پس از افشای توحش بی‌حد و مرز صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها، مردم بسیاری از کشور‌های جهان حتی در اروپا و آمریکا، انزجار خود نسبت به صهیونیسم را ابراز کردند.

منبع: Cybernews