Gerdab.IR | گرداب

شايعه زير آب رفتن آرامگاه كوروش كار ما بود + فيلم

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۸۸

يكي از متهمين شبكه مضلين گفت: به ما مي‌گفتند، شايعه سازي كنيد و ما هم طبق اين دستور اقدام به شايعه پراكني مي‌كرديم كه مسئله به زير آب رفتن آرامگاه كوروش نيز يكي از اين شايعات بود.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، يكي از گردانندگان سايت‌هاي مستهجن كه از سوي تيم رصد سايبري سپاه شناسايي و بازداشت شده است در بخشي از اعترافات خود گفت: «سياوش به مديران سايت مي‌گفت، شايعه سازي كنيد و ما هم طبق اين دستور اقدام به شايعه پراكني مي‌كرديم كه مسئله به زير آب رفتن آرامگاه كوروش نيز يكي از اين شايعات بود.»

اين متهم با تاكيد براينكه موضوع زير آب رفتن آرامگاه كوروش يك شايعه بود گفت: «سياوش به ما و مديران سايت مي‌گفت كه برويد و تاپيك بزنيد و در اين مورد جوسازي كنيد و من هم در مورد آرامگاه كوروش تاپيك زدم و گفتم كه مي‌خواهد به زير آب برود.»

گفتني است، متهم "سعيد.م" با نام مستعار "سياوش حسين ‌خاني"، مدير شبكه بزرگترين سايت‌هاي مستهجن، ضد دين و ضد امنيت فارسي زبان به نام ايران سكس و با آدرس اصلي www.avizoon.com و حامي فني و مالي سايت xpersia.com و biaclip.net و shahvatsara.com است.

سايت‌هاي مورد نظر اقدام به ترويج انواع بي‌بندوباري‌هاي اخلاقي با هدف قبح‌ زدايي از محرمات ديني، ترويج فساد در جامعه، سست كردن بنيان‌هاي اعتقادي و فروپاشي اساسي خانواده به جهت پيشبرد اهداف دشمن در عرصه ناتوي فرهنگي کرده است.

سياوش حسين‌ خاني اقدام به طراحي و اجراي سناريوي جذب و گزينش مدير براي اداره اين سايت کرده و از اين طريق تعداد 20 مدير اصلي با شرايط خاص را براي اين سايت انتخاب و اقدام به مديريت و توسعه محتوايي سايت‌هاي خود کرده است.

نامبرده همچنين اقدام به ثبت دامين‌هاي مختلف براي عبور از فيلترينگ کرده و طرح جنگ با فيلترينگ جمهوري اسلامي ايران را در سايت‌هاي خود به اجرا درآورده است.

لازم به ذكر است كه سرشبكه اصلي اين شبكه "سياوش حسين خاني" داراي ارتباطاتي با برخي سازمان‌هاي خارجي داشته كه اين موضوع در حال پيگيري است.

فیلم