Gerdab.IR | گرداب

موزه هولوکاست اسرائیل صفحه فارسی در یوتیوب ایجاد کرد

تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۸۹

موزه هولوکاست مدعی شده است که هدف ایجاد صفحه فارسی در یوتیوب به منظور ارائه اطلاعات معتبر صورت گرفته است، در حالی که هرگونه مخالفت با هولوکاست یا تحقیقات درباره درست یا غلط بودن آن را در اروپا و آمریکا جرم تلقی می‌شود.

"یادواشیم"، موزه هولوکاست در اسرائیل به منظور مقابله با تلاش‌های ایران برای افشای حقایق هولوکاست اقدام به ایجاد صفحه فارسی در یوتیوب کرد.

به گزارش گرداب، "یادواشیم" موزه هولوکاست در اسرائیل روز گذشته صفحه‌ای فارسی را در شبکه اشتراک فیلم یوتیوب راه‌اندازی کرد. یادواشیم هدف از این اقدام را دسترسی جهانی به اطلاعات معتبر درباره هولوکاست عنوان کرده است.

 "آونر شالو" از اعضای هیئت مدیره موزه هولوکاست در این خصوص گفت: «زمانی که شاهد این همه اطلاعات اشتباه درباره هولوکاست هستیم احساس وظیفه می‌کنیم تا حقایق هولوکاست را برای دسترسی مردم جهان به اشتراک بگذاریم (!)»

ایجاد این صفحه فارسی در یوتیوب در حالی صورت می‌گیرد که تنها فیلم منتشر شده در این صفحه در واقع تصاویر مونتاژ شده‌ای است که روایتی داستان مانند از افسانه هولوکاست دارد.

موزه هولوکاست مدعی شده است که هدف ایجاد صفحه فارسی در یوتیوب به منظور ارائه اطلاعات معتبر صورت گرفته است، در حالی که هرگونه مخالفت با هولوکاست یا تحقیقات درباره درست یا غلط بودن آن را در اروپا و آمریکا جرم تلقی می‌شود و حتی زمانی که "محمود احمدی‌نژاد"، رئیس جمهور ایران در سخنانی اعلام کرد که باید درباره هولوکاست تحقیقات تاریخی صورت گیرد وی را طی تبلیغات گسترده‌ای در رسانه‌های غربی به یهود ‌ستیزی متهم کردند.

منبع: فارس