Gerdab.IR | گرداب

سوء استفاده منافقین از صفحه فیس بوک هنرمندان

تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۸۹

این شگرد کثیف منافقین با هدف پرونده سازی برای هنرپیشه‌ها و هنرمندان در داخل صورت می‌گیرد تا‌ سران منافقین بر روی دستگیری آن‌ها نیز مانور کرده و حمایت از فرقه رجوی را عامل دستگیری این افراد اعلام کنند.

منافقین با حضور در صفحات فیس‌بوک برخی از هنرپیشه‌های مطرح و محبوب سینما، تلاش می‌کنند رد‌پای سرکردگان فراموش شده خود را در صفحات ثبت کنند.

به گزارش گرداب به نقل از هابیلیان، نفوذ در صفحات افراد معروف داخل کشور از طریق درج پیام مریم و یا مسعود رجوی و یا درج اخبار منافقین، با این هدف صورت می‌گیرد که هنرپیشه‌ها و هنرمندان به دلیل حمایت از منافقین، ‌ با نظام دچار تعارض شوند.

با وجود اینکه در داخل کشور افراد معروف کمتر صفحه فیس بوک شخصی دارند و صفحات مذکور، بیشتر از سوی هواداران آن‌ها ایجاد و اداره می‌شود؛ این شگرد کثیف منافقین با هدف پرونده سازی برای هنرپیشه‌ها و هنرمندان در داخل صورت می‌گیرد تا‌ سران منافقین بر روی دستگیری آن‌ها نیز مانور داده و حمایت از فرقه رجوی را عامل دستگیری این افراد اعلام کنند.

در گزارش این پایگاه آمده است: «تازه‌ترین تک باند منافقین به صفحه فیس بوک منسوب به یک هنرپیشه است. صفحه فیس بوک این هنرمند که از سوی هواداران اداره می شود کاملا باز است و هر کسی می‌تواند در آن مطلب بنویسد و یا عکس و ویدئو درج نماید.»

طبق آمار نیمه رسمی حداقل ۲۰۰۰۰ ایرانی در فیس بوک عضو هستند که قریب به اتفاق آن‌ها طیف جوانان زیر ۳۰ سال یعنی نسل بعد از انقلاب هستند و رجوی که سال‌هاست در زباله‌دان اندیشه مردم ایران قرار دارد به این پتانسیل عظیم چشم دوخته است.

عمده‌ترین اهداف فرقه رجوی از این کار عبارت ‌است از: تبلیغ پرخرج شعارهای منافقین با عکس مریم رجوی در سمت راست صفحات فیس بوک ایرانی زبان‌ها، تبلیغ تظاهرات‌های چند نفره منافقین، ایجاد صفحات غیرسیاسی با هدف به دام انداختن افراد معمولی و غیرسیاسی و تبلیغ اخبار منافقین در لابلای متن‌ها و نفوذ در صفحات افراد معروف داخل کشور از طریق درج پیام سرکردگان منافقین و یا درج اخبار این فرقه با هدف درگیری این افراد با حکومت و بعد نیز در صورت دستگیری آنان افشای چهره ضد هنرمندانه نظام و تبلیغات بر روی این موضوع.