Gerdab.IR | گرداب

ناکامی فرقه رجویه در راه‌اندازی شبکه زندانیان

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۸۹

به تازگی گروهک تروریستی منافقین تلاش گسترده‌ای را برای راه اندازی شبکه‌ای از محکومین حوادث پس از انتخابات و ترغیب آنان به تماس با سازمان مذکور در خارج آغاز کرده است.

تلاش گروهک تروریستی منافقین برای راه اندازی شبکه محکومین ناکام ماند.

به گزارش گرداب به نقل از جوان، به تازگی گروهک تروریستی منافقین که رهبرانش برای درمان بیماری لاعلاج خود در ایسلند به سر می‌برند، تلاش گسترده‌ای را برای راه اندازی شبکه‌ای از محکومین حوادث پس از انتخابات و ترغیب آنان به تماس با سازمان مذکور در خارج راه اندازی کرده اند.

این گروهک حتی برخی از افراد مستعد را جهت جذب شناسایی و قصد داشت از آن‌ها در راستای انعکاس اخبار و حوادث، مقاومت در مقابل نظام و سردادن شعار، انجام اعتصاب غذا، شورشگری و حتی فراهم سازی طرح‌هایی جهت انجام آشوب در زندان و فرار دسته جمعی، محکوم کردن اعدام‌ها و برگزاری مجالس برای آن‌ها، استفاده کند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

همچنین گفته می‌شود این گروهک تروریستی در تلاش برای ارتباط گیری با برخی از خانواده‌های این عده بود؛ تا جایی که با عناوین غیرسازمانی و در پوشش NGO‌های حقوق بشر، خبرنگار خارجی، انجمن حمایت از زندانیان سیاسی و.... تلاش‌های بی‌شائبه‌ای را برای به دست گرفتن اوضاع داخلی زندان‌ها، بهره گیری از ظرفیت زندانیان مسئله دار و تحقق شورش به انجام رساند که در این راه نیز با شکست مواجه شد.