Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "بی تاب"

لطفا سعید ملک پور را آزاد کنید!

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۸۹

باور کنید او فقط مدیر بزرگترین سایت پورنوی ایرانی بوده با N کاربر. آیا این جرم است یا کشتن یک "بشر"!؟ نمی دانید بشر خیلی مهم است؟!

از همه مسئولان کشور به ویژه قوه قضائیه، ستاد حقوق بشر و سپاه به عنوان یک ایرانی مسلمان و دوستدار رژیم آخوندی ایران، تقاضا دارم سعید ملک پور، مدیر بزرگترین سایت مستهجن فارسی را آزاد کنید. به نظر می رسد این بار هم قضیه، "توهم توطئه" باشد!

چرا یک برنامه نویس نخبه، یک همسر، یک بشر  و از همه مهم تر یک  زندانی سیاسی بی گناه و فعال در عرصه فرهنگ نباید زنده بماند؟!

این برنامه نویس نخبه تنها علم و استعدادش را وقف هرزگی خود و دیگران کرده بود. همین!

لطفا آرامش را از خانواده اش نگیرید، هر چند او و امثال او آسایش را از پدرها و مادرها گرفته اند.

این پدر و همسر را اعدام نکنید تا کانون خانواده شان گرم بماند به بهای سردی و زوال بی شمار خانواده!

بگذارید یک "بشر" زنده بماند تا حق هزاران بشر را پایمال کند. چون حقوق بشر داریم نه حقوق بشرها!

بگذارید زنده بماند تا فعالین حقوق بشر، بی بی سی، خود نویس، رادیو فردا و... خستگی به تنشان نماند.

بگذارید سخنگوی وزارت خارجه کانادا که این روزها نگران سرنوشت ملک پور است، به نمایندگی کشورهای مستکبر از زندگی او خوشحال باشد.

باور کنید او فقط مدیر بزرگترین سایت پورنوی ایرانی بوده با N کاربر. آیا این جرم است یا کشتن یک "بشر"!؟ نمی دانید بشر خیلی مهم است؟! حتی شیرین عبادی هم می فهمد حقوق بشر مهم است. البته نه هر بشری! اگر بشود از آن بشر در راه آرمان های آمریکای جهانخوار علیه ایران استفاده کرد آن وقت می شود حقوق بشر وگرنه حقوق بشر نیست!

آزادش کنید تا آنقدر عکس و فیلم آپلود کند، آنقدر خصوصی ترین لحظات آدم ها را منتشر کند، آنقدر حریم و حرمت بشکند تا همه را فاسد و بی اراده و اسیر کند. آیا این گناه است؟

این همه دلیل کافی نبود؟! پس آزادش کنید تا زنده بماند!

بی تاب