Gerdab.IR | گرداب

حفره‌هاي امنيتي فيس‌بوك عامل اخراج كارمند منتقد

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۸۹

مشاهده گفتگوهاي شخصي كاربران در فيس بوک و سوءاستفاده از آنها براي اخراج موجب اعتراض هاي گسترده هم در ميان اتحاديه ها و موسسات غيردولتي شده است.

يك شركت ارائه دهنده خدمات آمبولانس در كانكتيكات آمريكا، يكي از كارمندان خود را به علت توهين به رئيس اين شركت در سايت فيس بوك اخراج كرد.

به گزارش گرداب به نقل از رجيستر اين كارمند توهين هاي زننده اي به رئيس خود كرده بود. علت اين مسئله كاهش دستمزدها از سوی رئيس اين شركت بوده است. وي همچنين شرايط كاري را براي كارمندانش دشوارتر كرد كه اين مسئله باعث شده بخشي از كارمندان زيردست وي در گفتگوهاي شخصي و خصوصي در حساب هاي كاربري خود در فيس بوك به انتقاد از اين مسئله بپردازند.

با اين حال مشاهده گفتگوهاي شخصي كاربران در فيس بوک و سوءاستفاده از آنها براي اخراج موجب اعتراض هاي گسترده هم در ميان اتحاديه ها و موسسات غيردولتي شده و هم اين سؤال را به اذهان متبادر كرده كه آيا حفره هاي امنيتي فيس بوك باعث شده رئيس اين مجموعه قادر به پي بردن به مكاتبات خصوصي زيردستانش باشد.

اين زن كه در دسامبر گذشته حكم اخراجش را دريافت كرده بود با طرح شكايت متقابل درصدد بازپس گرفتن حقوق خود و دريافت غرامت است. وي از اينكه يك انتقاد ساده در يك سايت شبكه اي هم در محل كار وي تحمل نشده ابراز شگفتي كرده است.

منبع: فارس