Gerdab.IR | گرداب

استخدام هکر در ارتش اسرائیل برای تحقق مقاصد شوم این رژیم

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۸۹

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل گفت که نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل شخصا از این طرح حمایت کرده و بودجه 6 میلیون شکلی (1.63 میلیون دلاری) برای استخدام 120 سرباز در این یگان اختصاص داده است.

گرداب- یکی از مقامات نظامی اسرائیل از استخدام هکر در یگان تازه ارتش برای تحقق مقاصد و اهداف این رژیم در دنیای مجازی خبر داده ‌است.

پرس‌تی‌وی به نقل از وب سایت یدیعوت آحارنوت گزارش داد، سرتیپ دوم "آدی بن یاهو"، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل در همایش هرتسیلا از اختصاص بودجه 6 میلیون شِکِلی (واحد پول اسرائیل) برای تقویت یگان ارتش این رژیم موسوم به "نیو مدیا" خبر داده است.

وی درباره این موضوع گفت: «این یگان مسئول جذب هکرها و آموزش آن‌ها برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر رژیم اسرائیل است.»

بن یاهو همچنین از توصیه به مقامات رژیم اسرائیل به منظور اختصاص وزیر برای اداره تبلیغات اینترنتی خبر داد.

وی افزود، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل شخصا از این طرح حمایت کرده و بودجه 6 میلیون شکلی (1.63 میلیون دلاری) برای استخدام 120 سرباز در این یگان اختصاص داده است.

بن یاهو گفت: «اینترنت نقش مهمی در قیام‌های اخیر در کشورهای عربی از جمله مصر و تونس داشته است.»

وی همچنین اذعان کرد که ارتش اسرائیل از یگان نیومدیا در جریان عملیات سرب گداخته تهاجم به نوار غزه استفاده کرده و این یگان نقش مهمی در این عملیات ایفا کرده است.

این اظهارات در حالی صورت می گیرد که این رژیم در حال از دست دادن متحدان خود در لبنان، تونس و مصر است و از این رو سعی می کند به طریقی خود را در افکار عمومی منطقه قدرتمند جلوه دهد.