Gerdab.IR | گرداب

آشوب اسرائیلی شکست خورد

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۸۹

در حالی که برای انجام تظاهرات سفارشی اسرائیل در ۲۵ بهمن، یک شنبه شب رسانه‌های ضدانقلاب و به ویژه شبکه بی‌بی‌سی تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در جعل خبر دروغ تا آنجا پیش رفتند که مدعی صدور مجوز برای تظاهرات شدند، اما این تظاهرات با بی‌اعتنایی معنادار مردم مواجه شدند.

در پی شکست راهپیمایی ۲۵ بهمن، طرفداران جریان سبز با بازپخش تصاویر حوادث خرداد و تیر سال۸۸ تلاش می‌کنند این تصاویر را به دیروز نسبت دهند.

به گزارش گرداب به نقل از ندای انقلاب، این اقدام، از عصر دیروز تا کنون بار‌ها از سوی رسانه‌های بیگانه به ویژه در صفحات فیس بوک، توییتر، یوتیوب و... مشاهده شده است.

پروژه ایجاد انقلاب عظیم (!) در ایران در حالی که طی چند هفته اخیر، سرمایه گذاری سنگین سیاسی- تبلیغاتی از جانب رژیم صهیونیستی و رسانه‌های غربی برای برون رفت از دایره محاصره از سوی نهضت‌های انقلابی در جهان اسلام، صورت گرفته بود، با شکست سنگینی مواجه شد.

اخبار دریافتی حاکی است برای انجام تظاهرات سفارشی اسرائیل در ۲۵ بهمن، یک شنبه شب رسانه‌های ضدانقلاب و به ویژه شبکه بی‌بی‌سی تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در جعل خبر دروغ تا آنجا پیش رفتند که مدعی صدور مجوز برای تظاهرات سفارشی دیروز شدند، اما این تظاهرات سفارشی با بی‌اعتنایی معنادار مردم مواجه شدند.



بنا بر گزارش دریافتی از سطح شهر تهران راهپیمایی ادعایی که قرار بود از میدان امام حسین تا میدان آزادی برگزار شود (!) به رغم همه تلاشی که بی‌بی‌سی فارسی از ساعت ۱۴ برای تحریک مردم انجام داد با بی‌اعتنایی قاطبه مردم مواجه شد. در تهران جز در چند تقاطع خیابان آزادی که گروه‌های چند نفره سازمان یافته (با اقداماتی نظیر عاشورای ۸۸) تلاش به ایجاد آشوب داشتند، هیچ حرکت قابل ملاحظه‌ای ایجاد نشد.

بنا بر این گزارش‌ها، حرکت‌های محدود ایجاد شده نیز شباهت فراوانی با اقدامات سازماندهی شده تیم‌های منافقین و بهائیان در عاشورای سال ۸۸ داشت که البته دامنه‌ای پیدا نکرد و با بی‌اعتنایی مردم و هشدار ماموران پلیس، آشوبگران اسرائیلی متفرق شدند.