Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "اسکالپل"

اسلام آمريكايي در 80 ثانیه

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۸۹

اسلام آمریکایی٬ روایت و قرائت و تلاوت آمریکایی از اسلام است، به طوری که ۴=۱۰۰ یا ۴>۱۰۰ باشد. چرا باید اینطور باشد؟

اسلام امریکایی می‌دانید چیست؟ یعنی اسلام آمریکایی شده. چطوری؟ اسلام را یک مکتب برای مسائل گوناگون زندگی فرض کنید با مثلا" ۱۰۰ واحد ظرفیت‌. از آن طرف الولایات المتحده آمریکا چیست؟ یک نظام سیاسی در یک چهارچوب جغرافیایی با ۴ واحد ظرفیت در برابر اسلام‌. حالا شما بخواهی ۱۰۰ واحد را بریزی داخل ظرف ۴ واحدی ... چه اتفاقی می‌افتد‌؟... اخوی‌! اتم نمی شکافی‌ها. خب ظرف لبریز می شود و سر می رود دیگر.

حالا اسلام آمریکایی زور می‌زند که نشان بدهد ۴=۱۰۰. یک موقع زور٬‌ زور نظامی است‌. به همین حساب همواره سیاست خارجی آمریکا از جنگ سرد به این طرف میلیتاریزه بوده‌. گاهی هم زور مبتنی بر فریب و اغفال است‌٬ برای همین دستگاه های فرهنگی يا به قول استادی‌٬ دستگاه هاي تحميق الولایات المتحده مثل بنز کار می کنند. پول نظامی گری و فرهنگ سازی از کجا می آید‌؟ از همانجایی که آمریکا اقتصاد اول و دوم دنیا بوده‌. این پول کجا می‌تواند ساخته شود‌؟ جایی که محدودیت هاي سياسي - اجتماعي- اقتصادي -فرهنگي در حداقل باشد‌. برای همین نظام سیاسی آن لیبرال و سکولار است.

اسلام آمریکایی٬ روایت و قرائت و تلاوت آمریکایی از اسلام است، به طوری که ۴=۱۰۰ یا ۴>۱۰۰ باشد. چرا باید اینطور باشد؟

حالا شمایی که خواننده باشید باید متوجه شده باشید که اسلام آمریکایی با همه زرق وبرقش٬ عیوب لاعلاجی دارد که وقتی دردش فراگیر شود٬ غده اش نه اسرائیل٬ که از مصر و سعودی و یمن و اردن سر در می آورد. باقی مطلب باشد طلبتان. فکر میکنم۸۰ ثانیه مان تمام شد.(1)

(1) یکبار استادی فرمودند که متوسط وقتی که هر مخاطب در وبلاگ صرف می‌کند ۸۰ ثانیه است. فلذا ما که شاگرد باشیم٬ این را آویزه گوش مان کرده ایم که قصه حسین کرد شبستری ننویسیم.

اسکالپل