Gerdab.IR | گرداب

وحشي‌گري نظاميان صهيونيست؛

نظاميان صهيونيست يك كودك فلسطيني را از آغوش مادرش ربودند

تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۸۹

اين كودك فلسطيني را تحت تعقيب قرار مي‌دهند و اين كودك با ترس و وحشت به آغوش يك زن پناه‌ مي‌برد اما نظاميان صهيونيست او را به زور به داخل خودروي نظامي مي‌برند.

نظاميان صهيونيست در اقدامي وحشيانه يك كودك فلسطيني را پس از تعقيب و گريز به زور از آغوش مادرش ربودند و به مكان نامعلومي منتقل كردند.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، فيلم به دست آمده از بازداشت يك كودك فلسطيني در روستاي "النبي صالح‌" واقع در شمال رام‌الله نشان مي‌دهد كه نظاميان صهونيست چگونه "كريم التميمي "(11 ساله) را با وحشي‌گري بازداشت و به مكان نامعلومي با خود مي‌برند.

در اين تصوير دو نظامي ويژه ارتش رژيم صهيونيستي اين كودك فلسطيني را تحت تعقيب قرار مي‌دهند و اين كودك با ترس و وحشت به آغوش يك زن پناه‌ مي‌برد اما نظاميان صهيونيست او را به زور به داخل خودروي نظامي مي‌برند و در اين هنگام مادر اين كودك به سرعت در مكان حاضر شده و سعي دارد به داخل خودرو برود و كودكش را نجات دهد اما نظاميان صهيونيست به او حمله كرده و مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهند و كودك را با خود به مكان نامعلومي مي‌برند.

خبرگزاري فلسطيني "معا‌" كه فيلم وحشی گری را بر روي سايت خود قرار داده است، گزارش داد كه بازداشت اين كودك فلسطيني با هدف اعمال فشار بر برادرش "اسلام‌" (14 ساله) است. وی سه‌شنبه گذشته در جريان يورش شبانه به اين روستا بازداشت شده است.