Gerdab.IR | گرداب

عزاداری و جشن های دروغی فتنه گران

تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

كساني كه به راحتي قادراند بنا به ضرورت، تاريخ تولد شخصي را 4 ماه عقب و جلو كنند و روز ولادت يك نفر را بنا بر نيازشان در طول سال تغيير دهند، دروغ‌گوئي و حصر سازي ساختگي نيز بسيار ساده و آسان است.

در روزهاي گذشته همه تلاش رسانه‌اي فتنه‌گران اين بوده، كه به هر نحو ممكن با مناسبت‌تراشي‌هاي مختلف تا روزهاي منتهي به چهارشنبه آخر سال تحرك بي‌سرانجام 25 بهمن را به سرانجام برسانند. يك روز به بهانه سوم كشته‌شدگان 25بهمن، يك روز به بهانه هفتم و حالا هم كه تا چهلم زمان زيادي مانده و نمي‌توان آن را به آتش‌بازي‌هاي چهارشنبه آخر سال متصل نمود، تولد ميرحسين بهانه شده است!

تغيير استراتژي از عزاداري به جشن تولد تازگي ندارد. يادمان هست در شهريور ماه سال گذشته رسانه‌هاي فتنه سبز بعد از آنكه چند روز براي شهداي زنده‌اي! همچون سعيده پورآقائي بر قبرهاي خالي و مراسمات مختلف همراه با آقايان كروبي و موسوي اشك تمساح ريختند؛ روز "7 مهر ماه"  را سالروز تولد ميرحسين اعلام كرده و در دانشگاه تهران به اين بهانه قشقرق به پا كردند.

امسال نيز بعد از سوم و هفتم گرفتن براي شهدائي كه در واقع مسببان اصلي شهادت آنها كساني هستند كه فضا را  براي ميدان‌داري ضدانقلاب آماده كردند، به يكباره با تغيير آهنگي آشنا، استراتژي خود را  از عزا به شادي تبديل كرده‌اند، تا فضا را آرام آرام آماده كنند براي رقص، پايكوبي و ترقه‌بازي در آخرين چهارشنبه سال.

 البته فضاي آكنده با دود باروت مناسب‌ترين فضا براي زيست منافقيني است كه چند روز قبل اطلاعيه دادند، براي مبارزه با نظام اسلامي به جنگ مسلحانه خياباني روي خواهند آورد.

فتنه‌گران براي خالي نبودن عريضه، بهانه‌اي به نام حصر خانگي سران فتنه‌گرشان  و تلاش براي شكستن اين حصر كذائي را چاشني دعوت  جدید كرده‌اند. كساني كه به راحتي قادراند بنا به ضرورت، تاريخ تولد شخصي را 4 ماه عقب و جلو كنند و  روز ولادت يك نفر را بنا بر نيازشان در طول سال تغيير دهند، دروغ‌گوئي و حصر سازي ساختگي نيز بسيار ساده و آسان است.

براي ميرحسين و كروبي هم سكوت در اين روزها بهترين روش مبارزه است؛ چرا كه اگر بيانيه‌اي يا مصاحبه‌اي را تراوش کنند دروغگوئي گردانندگان اين عروسك‌هاي خيمه‌شب بازي لو خواهد رفت، بنابراين با خيال راحت‌ در خانه‌هاي خود جا خوش كرده‌اند تا اينبار بيانيه ننوشتنشان بهانه آشوب باشد. اما خورشيد هميشه پشت ابر نخواهد ماند و بالاخره روز محاكمه، خائنين به انقلاب، مردم و ملت بايد بابت رفتار خود توضيح دهند. افكار عمومي مردم بهترين دادگاه براي سنجش اعمال سران فتنه است، روزي كه قرار باشد اين دو نفر محاكمه شوند، بايد براي بيانيه‌هاي نوشته و نانوشته‌شان به ملت ايران پاسخگو باشند.

الف