استيلا بر سايت‌های هلندی از سوی هكر ترك

استيلا بر سايت‌های هلندی از سوی هكر ترك
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۸۸

هكر تركی كه از نام آلپ ترك تكين استفاده مي‌كند با هك كردن سايت‌هاي هلندي در اين سايت‌ها يادداشتي مبني بر ادامه مبارزه با ضديت با دين واقعي، اسلام قرار داد.

به گزارش گرداب، خبرگزاري جهان تركيه با درج اين خبر نوشت: هكر ترك تباري كه نام مستعار "آلپ ترك تكين" را استفاده مي‌كند با هك كردن سايت‌هاي هلندي در اين سايت‌ها يادداشتي مبني بر ادامه مبارزه با "ضديت با دين واقعي، اسلام " قرار داد.

اين گزارش حاكي است هكر ترك همچنين تصاوير متعددي از "گريت ويلدرز" سياستمدار راستگراي افراطي هلندي كه با ضديت با اسلام و مسلمانان شناخته شده و با ساخت فيلم موهن فتنه و توهين به ساحت مقدس پيامبر صلی الله علیه و آله و سلم اسلام و قرآن كريم با واكنش‌هاي مختلفي از سوي جهان اسلام و حتي غرب روبرو شده بود را در سايت‌هاي هك شده از سوي خود قرار داد.

ويلدرز در واكنش به هك شدن سايت‌ها و قرار گرفتن تصاوير شبيه ميمون وي در اين سايت‌ها اظهار داشت اين اقدامات تاثيري در ديدگاه‌هاي ضد اسلامي وي نخواهد گذاشت.

برپايه اين خبر در پي اين اقدام موهن ويلدرز تعدادي از جوانان مؤمن و انقلابي كشورمان در راستاي مبارزه فرهنگي با چنين اقدامات ضد اسلامي، به طور خودجوش مستندي را با عنوان "پاسخ به فتنه" تهيه و منتشر كردند كه عرضه اين فيلم كوتاه در اينترنت بازتاب‌هاي مثبت فراواني را در بر داشت.