Gerdab.IR | گرداب

در نشست محرمانه ارتش آمريكا بررسي مي‌شود:

چگونگی اطمينان از نفوذ اطلاعاتی در فضای بسته سايبری

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۹

فرمانده حوزه سايبري ارتش آمريكا سخنران اصلي نشستي درباره فرماندهي و دفاع سايبري در روز پنجم تا هشتم آوريل با عنوان "چگونه در فضاي بسته سايبري از نفوذ اطلاعات اطمينان يابيم" خواهد بود.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، ارتش آمريكا اعلام كرد كه ژنرال كيت بي الكساندر، فرمانده حوزه سايبري ارتش آمريكا سخنران اصلي نشستي درباره فرماندهي و دفاع سايبري در روز پنجم تا هشتم آوريل با عنوان "چگونه در فضاي بسته سايبري از نفوذ اطلاعات اطمينان يابيم" خواهد بود.

همچنين اليسا هافستتلر از مركز سيستم هاي مستقر در اقيانوسيه سخنراني را درباره چگونگي تلاش براي نفوذ اطلاعات خواهد داشت كه بر ابتكارهاي سايبري براي دفاع از شبكه هاي اينترنتي نيروي دريايي در مقابل حملات سايبري كه منجر به كاهش توان جنگي آمريكا مي شود، متمركز خواهد بود.

ژنرال جري كي باروز، مسئول اجرايي برنامه فرماندهي، كنترل، رايانه ها و اطلاعات جاسوسي نيز رياست نشستي را درباره توانايي هاي مهم سايبري و اهميت آن در فضاي امروز حملات خصمانه و سيستم هاي مختلف و چالش هاي لجستيك به عهده خواهد داشت.

تفوق اطلاعاتي و تعاقب آن، عنوان سخنراني گري برنت، مشاور عمليات سايبري و اطلاعاتي ارتش آمريكا خواهد بود كه در آن درباره توانايي ها و فناوري هايي كه تفوق و نفوذ اطلاعاتي را تضمين مي كنند و چگونگي رقابت نيروي دريايي آمريكا در عصر اطلاعات پيشرفته و نياز به تصميم گيري براي كسب برتري در نيروهاي آمريكايي در اين زمينه بحث خواهد شد.

اين بحث ها و نشست ها در جلسه اي محرمانه كه روز هفتم آوريل برگزار مي شود، پيگيري خواهد شد.