Gerdab.IR | گرداب

با ايجاد صفحه‌اي به زبان عربي صورت مي‌گيرد؛

اسرائيل در فيس‌بوك به دنبال جذب مخاطب از كشورهای اسلامی

تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۸۹

وزارت خارجه رژيم صهيونيستي صفحه‌اي با عنوان "اسرائيل تتحدث العربيه" (اسرائيل به زبان عربي سخن مي‌گويد) در فیس بوک ایجاد كرده است تا به اين ترتيب با جوانان عربي ارتباط برقرار كند.

وزارت خارجه رژيم صهيونيستي با هدف عادي‌سازي روابط اعراب با اين رژيم يك صفحه به زبان عربي در سايت اجتماعي فيس بوك باز كرده است.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، وزارت خارجه رژيم صهيونيستي صفحه‌اي با عنوان "اسرائيل تتحدث العربيه" (اسرائيل به زبان عربي سخن مي‌گويد) ایجاد كرده است تا به اين ترتيب با جوانان عربي ارتباط برقرار كند.

وزارت خارجه رژيم صهيونيستي گفته است كه هدف از افتتاح اين صفحه ارائه اطلاعات در مورد اسرائيل به زبان عربي است و در خصوص عادي‌سازي روابط نيز اعضاي سايت مي‌توانند ديدگاه‌هاي خود را ارائه كرده و با مسئولان وزارت خارجه بحث و گفت‌وگو كنند.

در اين صفحه كه جايي نيز براي نظرات كاربران قرار داده شده است، واژه‌هاي عبري به جاي واژگان عربي به كار رفته است و به عنوان مثال به جاي شهر قدس كلمه "اورشليم" و به جاي الخليل "حفرون" به كار رفته است.

رژيم صهيونيستي در اين صفحه اينترنتي همچنين به منظور جذب گردشگران عرب تصاويري از شهرهاي ايلات و تل‌آويو را قرار داده است.