Gerdab.IR | گرداب

نويد رهبر انقلاب به سيد حسن نصرالله

تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۸۹

نماز ظهر را به امامت آقاي خامنه‌اي خوانديم؛ ايشان بين نماز ظهر و عصر به ما رو كردند و فرمودند: عن قريب شما پيروزي خواهيد ديد و همه شما در اين پيروزي زنده خواهيد ماند. اين نويد در دل ما بود و به لبنان رفتيم و مقاومت كرديم؛ تا اينكه عقب‌نشيني فضاحت‌بار دشمن در سال 2000 اتفاق افتاد.

نماز ظهر را به امامت آقاي خامنه‌اي خوانديم؛ ايشان بين نماز ظهر و عصر به ما رو كردند و فرمودند: «عن قريب شما پيروزي را خواهيد ديد و همه شما در اين پيروزي زنده خواهيد ماند.»  اين نويد در دل ما بود و به لبنان رفتيم و مقاومت كرديم.

به گزارش گرداب به نقل از جوان، "عليرضا زاكاني"، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان خاطره‌اي از ديدار با "سيدحسن نصرالله"، رهبر حزب‌الله لبنان گفت: «پس از پايان جنگ 33 روزه سيد حسن نصرالله به ايران آمد؛ در ديداري كه با او داشتيم، گفت: "سال 2000 عرصه به ما تنگ شد و تصميم گرفتيم عقب‌نشيني كنيم؛ در حزب‌الله به طور جدي به اين جمع‌بندي رسيديم؛ به ايران آمديم و 3 روز با مسئولان ايران مشورت كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه بايد عقب‌نشيني كنيم.»

وي افزود: «خدمت حضرت آقا رسيديم. شرايط را به ايشان توضيح دادم؛ وقتي طرح عقب‌نشيني را مطرح كردم، آقا فرمودند: شما حق عقب‌نشيني نداريد.

من گفتم: با مسئولان ايران صحبت كرديم. ايشان فرمودند: اشتباه كردند شما حق عقب‌نشيني نداريد؛ برويد مقاومت كنيد. وظيفه ما تبعيت بود و گفتم: چشم مقاومت مي‌كنيم؛ در دلم گفتم ما شهيد مي‌شويم و اين جريان مي‌خوابد.

نماز ظهر را به امامت آقاي خامنه‌اي خوانديم؛ ايشان بين نماز ظهر و عصر به ما رو كردند و فرمودند: عن قريب شما پيروزي را خواهيد ديد و همه شما در اين پيروزي زنده خواهيد ماند. اين نويد در دل ما بود و به لبنان رفتيم و مقاومت كرديم؛ تا اينكه عقب‌نشيني فضاحت‌بار دشمن در سال 2000 اتفاق افتاد.

با خود گفتم آقا، دوتا نويد به ما دادند يكي نويد پيروزي و دومي نويد زنده بودن ما كه در اين پيروزي بود. پس از پيروزي ديدم تمام كساني كه در آن ديدار حضور داشتيم، زنده‌ايم.»