Gerdab.IR | گرداب

حذف صفحه فیس بوک فلسطینی‌ها

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۰

فیس بوک روز سه شنبه صفحه‌ فراخوان حرکت سوم انتفاضه فلسطین در مه ۱۵ را حذف کرد.

به گزارش گرداب سایت الف به نقل از روزنامه الشرق الاوسط ضمن اعلام این مطلب نوشت: رژیم صهیونیستی به طور رسمی از موسس فیس بوک خواست صفحه "انتفاضه سوم فلسطین" را مسدود کند.

سازندگان گروه فلسطینی فوق که تازه شکل گرفته بود از انقلاب سراسر شرق میانه و شمال آفریقا الهام گرفته بودند.

این صفحه از فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن و نوارغزه می خواهد تا ۱۵ ماه می آینده، با راه اندازی انتفاضه سوم علیه اسرائیل، قیام کنند. بنا بر این گزارش، اسرائیل در آخرین جلسه دولت نامشروع خود، موضوع صفحه "انتفاضه سوم فلسطینی" را مورد بحث قرار داد.

پس از جلسه یولی ادلچاین وزیر اطلاع رسانی اسرائیل طی نامه ای به مدیر فیس بوک مارک زوکربرگ به او هشدار داد که این صفحه شامل تماس هایی برای کشتن یهودیان و برای آزاد سازی بیت المقدس از طریق خشونت شکل گرفته است.

ادلچاین نوشته است که صفحه تحریک به خشونت و نقض مقررات شامل محتوای فیس بوک نمی شود.

صفحه اصلی که فیس بوک آن را پایین کشید بیش از 2۰۰ هزار نفر هوادار داشت.

در بیانیه صادر شده در سایت عدل امروز، فوکسمن از تصمیم فیس بوک برای این کار استقبال کرده و تصریح کرده است که ما فیس بوک را برای در نظر گرفتن این مهم و ادامه روند تعامل تحسین می کنیم و عمیقا از آن قدردانی می کنیم.

با انجام این عمل فیس بوک در حال حاضر به رسمیت شناخته شده است و ما امیدواریم فیس بوک این نظارت را همچنان بر صفحات خود برای گروه های دیگری که برای خشونت یا تروریسم علیه یهودیان و اسرائیل تماس می گیرند را انجام دهد.