Gerdab.IR | گرداب

اولین جشنواره تحت وب با موضوع نفاق

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۰

این جشنواره با موضوعات جریان‌شناسی نفاق قدیم و جدید، سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، نقش گروهک منافقین در فتنه ۸۸ و واکاوی نفاق سبز و در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

گرداب- اولین جشنواره چند رسانه‌ای، با هدف تولید، تدوین، انتشار و حفظ آثار ماندگار در زمینه نفاق، برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی خانواده شهدای ترور کشور با هدف تولید، تدوین، انتشار و حفظ آثار ماندگار در زمینه نفاق، اقدام به برگزاری اولین جشنواره چند رسانه‌ای، با موضوع نفاق می‌کند.

این جشنواره با موضوعات جریان‌شناسی نفاق قدیم و جدید، سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، نقش گروهک منافقین در فتنه ۸۸ و واکاوی نفاق سبز و در بخش‌های طراحی پوس‌تر، مقاله نویسی و کاریکاتور برگزار می‌شود.

بر پایه این خبر در بخش طراحی پوستر و کاریکاتور، آثار ارسالی باید در سایز ۷۰×۵۰ سانتی‌متر باشد. فرمت آثار jpg و با dpi حداقل ۱۸۰ و حداکثر حجم فایل ارسالی ۲۵ مگا بایت برای هر پوستر انتخاب شود؛ ضمن آنکه از ارسال آثار دیگران و طرح‌هایی با محتوای خارج از موضوعات جشنواره خودداری شده و علاوه بر آن، شرکت کنندگان باید حداکثر سه اثر را به جشنواره ارسال کرده و از درج امضا یا لوگوی شخصی بر روی آثار خودداری کنند.

در این بخش‌ها طرح‌هایی که جزء آثار برگزیده و منتخب قرار گیرند، فایل لایه باز آن‌ها نیز باید به جشنواره ارسال شود.

بنا بر این گزارش، ‌در بخش مقاله، هر شرکت کننده حداکثر مجاز به ارسال ۳ اثر است و آثار ارسالی باید حداقل در ۶ و حداکثر در ۱۰ صفحه باشد، هر صفحه شامل ۲۴ سطر با اندازه فونت ۱۲ تنظیم شده و فرمت فایل ارسالی داکیومنت (doc) و آفیس ۲۰۰۳ و بیش از آن باشد.

این خبر می‌افزاید: «شرکت کنندگان باید تمامی آثار خود را با قید نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، تلفن تماس و شهر به آدرس پست الکترونیکی info@habilian.ir آدرس ایمیل جهت جلوگیری از ربات‌های هرزنامه محافظت شده‌اند، جهت مشاهده آن‌ها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید، ارسال کنند.»

به نفرات برگزیده در هر بخش جوایز نفیسی از قبیل سکه بهار آزادی اهداء خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرسjashnvare.habilian.ir مراجعه کنید.

هابیلیان