به گزارش
گرداب به نقل از ايسنا، شركت تحقيقاتي كامسكار اعلام كرد: «وضعيت بازار شبكههاي اجتماعي در هلند بسيار جالب توجه و پر از داستانهاي جذاب است.»
در گزارش اين شركت آمده است، هلند يكي از معدود بازارهايي است كه در آن شبكه اجتماعي بومي "هيوس" جلوتر از فيسبوك است.
نكته جالب توجه ديگر بازار شبكههاي اجتماعي در هلند اين است كه هلند از نظر نفوذ شبكههاي توييتر و لينكدين در جايگاه اول جهان است.
در ماه مارس سال 2011، استقبال از شبكههاي اجتماعي در هلند با 18 درصد افزايش نسبت به زمان مشابه در سال گذشته روبهرو بود و در اين ماه 11.5 ميليون كاربر از شبكههاي اجتماعي بازديد كردند.
بازديد كاربران اينترنتي از شبكههاي اجتماعي در ماه مارس 96 درصد از ترافيك آنلاين در هلند را به خود اختصاص داد.
شبكه اجتماعي هيوس با 7.6 ميليون بازديدكننده در ماه مارس پيشتاز شبكههاي اجتماعي در هلند است، اين درحالي است كه فيسبوك در اين ماه 6.6 ميليون بازديدكننده داشته است. توييتر و لينكدين با بيش از سه ميليون بازديدكننده در ردههاي سوم و چهارم قرار دارد.