Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "موج وبلاگی جهادگران مجازی"

زن غربی را آزاد کنید

تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۰

سهم زنان غربی در برخورداری از مظالم عصر تجدد بیش از سهم ایشان نسبت به سایر مزایای اجتماعی و انسانی بوده است.

گرداب- غرب با تمام ادعاهایی که در مورد دفاع از حقوق بشر داشته و دارد، بیشترین جفا را در طول تاریخ بشریت در حق انسانیت کرده است و در این میان سهم زنان غربی در برخورداری از مظالم عصر تجدد بیش از سهم ایشان نسبت به سایر مزایای اجتماعی و انسانی بوده است.

بنا به گفته یکی از جامعه شناسان غربی، طرفداران حقوق زنان حتی به اندازه اختراع ماشین لباسشویی به جامعه زنان خدمت نکرده‌اند و در واقع از زن به عنوان ابزاری برای اعمال خودکامگی سران استکبار استفاده شده است.

به نظر می رسد اگر چه طرفداران تفکرات لیبرالیستی از ابتدا قصد داشته اند به بهانه دفاع از زن فرهنگ بی بند و باری را در لفافه‌ای به نام تساوی حقوقی به خورد افکار عمومی و البته زنان بدهند اما در این میان زن مدرن نیز در سرعت بخشیدن به این روند و تن دادن به این جفاها  کم مقصر نبوده است !!!

ایجاد موج وبلاگی "زن غربی را آزاد کنید" به تاسی از فرمایشات مقام عظمای ولایت در جمع گروهی از  زنان نخبه ایرانی در سالگرد میلاد بانوی دو عالم در اول خردادماه سال 1390 بوده و هدف آن اعتراض به سوء استفاده از زن در غرب و ظلم و ستمی است که بر جامعه زنان فارغ از هر دین و آیینی روا شده است.

 امیدواریم این موج وبلاگی تلنگری باشد برای اهل فضل و صاحبان اندیشه تا با دیدی روشن تر و از زاویه قواعد نورانی اسلام یکبار دیگر در مورد جایگاه انسانی زن بیاندیشند و گامی در جهت احقاق حقوق پایمال شده زنان بردارند!

موج وبلاگی"زن غربی را آزاد کنید" از تمام اعضای جبهه جهادگران مجازی دعوت می‌کند که با نوشتن یادداشت‌ در وبلاگ‌های خود به این موج بپیوندند.

موج وبلاگی جهادگران مجازی